Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple har släppt iOS 5.1.1 (20120507)

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2012-05-07 20:19

Ute nu....

  • Medlem
  • International user
  • 2012-05-07 21:24

Oj, oj, oj!
Safari behåller informationen i passiva flikar. Jätteskillnad. iPad gen 1

  • Avstängd
  • 2012-05-07 22:33

Har upptäckt och undrat länge över detta fenomen, just detta kom vid iOS uppgraderngen men händer titt som tätt vid nästan alla syncningar:

Före sync: [ATTACH="CONFIG"]33010[/ATTACH]

Efter sync:
[ATTACH="CONFIG"]33011[/ATTACH]

Ser ut som m låtar försvinner??? Händer på både iPhone och iPad.... varför och vad händer?

  • Avstängd
  • 2012-05-09 14:30

Bluetooth verkar ha fått sig en törn iom senaste uppgraderingen... stockar sig hela tiden... etc vid musikuppspelning till någon BT pryl.
Kan knappt ha mobilen i fickan och gå utan att det tystnar kort i BT hörlurarna en 10-15 ggr/min vilket sällan hände före uppgraderingen.
Även när den ligger på skrivbordet och skickar till BT högtalarna håller den på likadant.
Har gjort flera omstarter men hjälper inte.

Jag inbillar mig att jag fått sämre batteritid. Är jag ensam om det?

Ursprungligen av _Henrik_:

Jag inbillar mig att jag fått sämre batteritid. Är jag ensam om det?

Jag har inte märkt något men det säger inte så mycket (tre device på 5.1.1)

  • Avstängd
  • 2012-05-09 22:12
Ursprungligen av _Henrik_:

Jag inbillar mig att jag fått sämre batteritid. Är jag ensam om det?

Tycker jag med... på iPhonen iaf.

Jag ser en otrolig förbättring i batteritid, fortfarande 50% kvar nu klockan 19:30. I vanliga fall brukar den ligga på laddning nu, men de senaste dagarna så har den klarat sig tills jag lägger mig. (vilket den aldrig gjort tidigare)

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-05-10 05:22

Någon som testat hur Personal Hotsop fungerar efter updateringen? Sitter på den filippinska landsbyggden en månad till med min iPhone som enda interneupkoppling som jag inte vill bli av med. Det där med batteritiden är ju också olika från telefon till telefon. Har en iPhone 4 och hur verkar det med den modellen?

Jag har en 3Gs och anser att jag upplever sämre batteritid än tidigare version. Har inte testat på min iPad 2 än, den har jag lånat ut.

:$:$ Jo, det är alltid samma visa. Det är en loop.

Ursprungligen av keptang:

Jag har uppdaterat både till iPhone 4s och nya iPad 64gb+3G och upplever att den hitta 3G nätter bättre och lite kvickare. Mest märkbart var nog från 5.0 till 5.1 där hela telefonen upplevs lite snabbare.

Har inte märkt att det blir sämre batteri tid alls.

1
Bevaka tråden