Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPlay skärmdubblering fungerar inte på Apple TV Gen 3 och Macbook Air

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kastade mig över Mountain Lion igår och laddade ner det till min Macbook Air (från 2010), uppdaterade all programvara, uppdaterade programvaran på min Apple TV Gen 3 och sedan..... kunde jag inte dubblera skärmen. Jag kan skicka musik från iTunes till Apple TV, men det dyker inte upp någon rullista för att välja skärmdubblering i Systeminställningar.

Vad har jag nu ställt till med?

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-07-26 21:16

Du har nog inte ställt till med så mycket, men tyvärr är nog datorn för gammal (!). :/

Inget AirPlay Mirroring på äldre Macar - Allt om Mac

Det var det jävligaste! Då gick den drömmen i kras också. Nu är det bara spriten kvar.

Tack för hjälpen Cribe!

  • Medlem
  • Lund
  • 2012-07-26 23:16

Haha

Du får köra AirParrot istället

Eller AirServer - The game console for Mac/PC has arrived har kört det mycket före 10.8 kom.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-07-27 09:17
Ursprungligen av acidflash:

Eller AirServer - The game console for Mac/PC has arrived har kört det mycket före 10.8 kom.

Nej, det stämmer väl inte? AirServer möjliggör ju att din dator kan ta emot via AirPlay från din iEnhet. AirParrot gör så att du kan skicka ljud/video från din dator till ATV t ex.

Ursprungligen av zinned:

Nej, det stämmer väl inte? AirServer möjliggör ju att din dator kan ta emot via AirPlay från din iEnhet. AirParrot gör så att du kan skicka ljud/video från din dator till ATV t ex.

Du ser, jag läste vill säga inte hela hans inlägg före jag svara Det är helt riktigt som du säger..

1
Bevaka tråden