Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fler som har problem med iPhone 5 och App Store?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-09-29 08:35

Dels kan jag inte söka upp appar. Eller - rättare sagt - jag kan söka, och jag får en lista med alternativ, men när jag klickar på dem får jag bara en blank skärm.

Vissa appar genererar även blank skärm om jag går via topplista eller kategorier, när jag klickar på dem, t ex Evernote.

Har startat om ett par gånger, men samma skit.

Jag köpte 3 st iphone 5 igår, jag har ungefär samma problem på en av enheterna, när jag trycker på någon app inne i app store så blir skärmen helt vit, fast söker jag efter en app och trycker på den så får jag upp all info. Jävligt skumt, jag tror att det är något fel hos app store för vissa enheter just nu bara, får hoppas att det rättar till sig under dagen, för mina 2 andra iphone 5 fungerar fint.

Det är nog App Store som har problem, upptäckte att detta började igår kväll.
Har sett det även på 4S.

Ursprungligen av keptang:

Det är nog App Store som har problem, upptäckte att detta började igår kväll.
Har sett det även på 4S.

Jag hade samma problem nu på morgonen med iPhone 4S. 5:an inte uppackad ännu på morgonen - efter en fest och annan "packad" i går kväll/natt.

  • Superhjälte
  • 2012-09-29 11:44

Har upplevt samma problem i iOS 6 både på iPhone 4S och iPhone 5.

Nu är det fixat på min iphone 5, alla ni som har problem med app store, gör en om installation på hela telefonen så fungerar det!

Ursprungligen av Xelor75:

Nu är det fixat på min iphone 5, alla ni som har problem med app store, gör en om installation på hela telefonen så fungerar det!

Det är slumpmässigt, App Store är HTML, problem med servrar kanske, bara att vänta ut det.
Någon ominstallation behövs inte.

  • Medlem
  • 2012-09-29 15:37
Ursprungligen av Xelor75:

Nu är det fixat på min iphone 5, alla ni som har problem med app store, gör en om installation på hela telefonen så fungerar det!


galning!

1
Bevaka tråden