Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

VLC kraschar efter video

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har ett mycket märkligt problem med VLC. Det kraschar efter varje video. Jag kan fortfarande pausa och hoppa i videon och kan titta på den utan problem, men så fort videon är slut kraschar programmet.
Det är naturligtvis inget jätteproblem, men det är lite irriterande och innebär även att jag inte kan spela upp DVD:er eftersom menyn tydligen räknas som en separat video.
Jag har testat att slänga inställningsfilen, jag har även testat att installera en ny nightly build och installera om hela programmet.
Jag tror att det kan ha börjat sen jag uppgraderade operativsystemet till 10.8, men är osäker på det.
Jag har försökt googla och kolla i VLC-supporten, men hittar inget liknande, så jag skulle uppskatta om någon har nåt tips på vad jag kan prova.

/Anders

Har också haft problem med VLC det senaste. Verkar dock som att endel av filerna är korrupta, men ofta att VLC kraschar när jag spelar vilken fil som helst (som stöds)

Testade att köra äldre version av VLC och verkar stabilare, kanske är psykiskt men känns så

1
Bevaka tråden