Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildsynkronisering från iTunes till iPhone

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2013-04-06 23:44

Jag vet inte om jag har missat något, men var har bildsynkroniseringen tagit vägen? Bilder finns inte längre att välja i iTunes hos, är det någon uppdatering som tagit bort den möjligheten? Jag upptäckte det genom att jag saknade det senaste inlagda albumet på datorn i min telefon.

Ursprungligen av wahlle:

Jag vet inte om jag har missat något, men var har bildsynkroniseringen tagit vägen? Bilder finns inte längre att välja i iTunes hos, är det någon uppdatering som tagit bort den möjligheten? Jag upptäckte det genom att jag saknade det senaste inlagda albumet på datorn i min telefon.

Jag tror att bilderna numera synkas via Iphoto, om du har en Mac. Sitter med min Ipad nu så kan inte dubbelkolla, men ska kika sedan när jag är vid en dator.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-07 16:29

Jag har OSX 10.8.3 med iTunes 11.0.2 och bildsynkning finns kvar (längst till höger om jag visar Sidofält).

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2013-04-07 21:16
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Jag tror att bilderna numera synkas via Iphoto, om du har en Mac. Sitter med min Ipad nu så kan inte dubbelkolla, men ska kika sedan när jag är vid en dator.

Jag hittar det inte i iPhoto men det kan bero på att jag inte kan uppdatera iPhoto till senaste då den kräver OS 10.7. Jag kan inte uppgradera från 10.6.8 eftersom jag sitter med en Macbook med enbart en Core Duo.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2013-04-07 21:18

I min värld laddar jag bara ner bilder från iPhone till iPhoto, alltså ingen synkning.

hittar inte detta

Ursprungligen av kenjon:

Jag har OSX 10.8.3 med iTunes 11.0.2 och bildsynkning finns kvar (längst till höger om jag visar Sidofält).

Nä jag har samma version som dig men icke bildmapp.

hittade bilder efter visst letande.

1
Bevaka tråden