Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

>13 timmar för återställning av iphone 6, är det normalt ?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Återställning av telefonen från säkerhetskopia på datorn (ca 55 Gb ) visar sig bli en seg historia,
i skrivande stund har det gått 13 timmar och den är inte klar.
Historik:
Startar återställning via iTunes, får efter en stund besked att den kommer att ta 1 timma. (och utan besked om var i processen den är)
Efter 3 timmar är beskedet fortfarande 1 timma kvar på återställningen, misstänker att den hängt sig och drar ur sladden för att starta om är tanken. Sätter tillbaka sladden och utan att jag gör något meddelar den är på steg 7 av 7 och installerande appar. Fine, då får den fortsätta, man ska ha tålamod. Efter ytterligare en 2 timmar påbörjas installation av ca 3500 st låtar i en takt på 5 sek per låt. det gör att det tar ca 5 timmar till bara för låtarna.
Fråga:
Är det normalt/förväntat, eller är det något fel på telefon/Yosemite /IOS8 ?

Ursprungligen av nollåtta:

Återställning av telefonen från säkerhetskopia på datorn (ca 55 Gb ) visar sig bli en seg historia,
i skrivande stund har det gått 13 timmar och den är inte klar.
Historik:
Startar återställning via iTunes, får efter en stund besked att den kommer att ta 1 timma. (och utan besked om var i processen den är)
Efter 3 timmar är beskedet fortfarande 1 timma kvar på återställningen, misstänker att den hängt sig och drar ur sladden för att starta om är tanken. Sätter tillbaka sladden och utan att jag gör något meddelar den är på steg 7 av 7 och installerande appar. Fine, då får den fortsätta, man ska ha tålamod. Efter ytterligare en 2 timmar påbörjas installation av ca 3500 st låtar i en takt på 5 sek per låt. det gör att det tar ca 5 timmar till bara för låtarna.
Fråga:
Är det normalt/förväntat, eller är det något fel på telefon/Yosemite /IOS8 ?

Varför inte göra återställningen via Wifi så får den ligga och snurra på? Jag tänker aldrig på hur lång tid det tar, det blir klart när det blir klar och jag använder telefonen under tiden

1
Bevaka tråden