Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klocka på låskärm

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå där! Tillbaka till användande utav iPhone(fick min 7:a idag) efter 8 år med android. Något jag var mycket nöjd med var den smidiga grejen att man alltid ser en klocka på skärmen utan att klicka på nån knapp på min Samsung, finns denna funktion till iPhone eller måste jag klicka till på telefonen?

Med vänlig hälsning, Victor

Bara lyft telefonen, så visas låsskärmen.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Bara lyft telefonen, så visas låsskärmen.

Kanoner, de gör de ju smidigare Tänker även nattetid som en väckarklocka så man slipper klicka eller lyfta den, men kanske inte finns?

Ursprungligen av hervic:

Kanoner, de gör de ju smidigare Tänker även nattetid som en väckarklocka så man slipper klicka eller lyfta den, men kanske inte finns?

Det finns inte.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2016-10-05 07:17
Ursprungligen av hervic:

Kanoner, de gör de ju smidigare Tänker även nattetid som en väckarklocka så man slipper klicka eller lyfta den, men kanske inte finns?

Ursprungligen av keptang:

Det finns inte.

Finns väl appar som löser det?
Fast jag hade inte velat ha igång skärmen hela natten.

Ursprungligen av Json_81:

Finns väl appar som löser det?
Fast jag hade inte velat ha igång skärmen hela natten.

Skärmen är typ inte igång, bara en klocka som syns svagt. Den lyser inte upp nått på natten men man ser vad klockan är

  • Medlem
  • Finspång
  • 2016-10-05 08:58

Skillnaden mellan Samsung och Apple är ju att Samsung använder sina AMOLED skärmar där bara den delen av skärmen som visar något är aktiv och därmed är resten av skärmen helt svart/avstängd. En iPhone däremot har en vanlig LCD skärm där hela skärmen måste aktiveras för att visa något. Även om en LCD visar svart kommer det inte vara helt svart då bakgrundsbelysningen kommer vara aktiv på hela skärmen.

1
Bevaka tråden