Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Säljes/Bortskänkes/bytes: Performa 5400/180 i svart

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare!

Detta är en rolig dator, som en iMac fast mer vintage, innehåller TV-mottagare osv. Finns säkert massa att läsa på internet.

https://everymac.com/systems/apple/mac_perfor...

Min stod på vinden - jag kan med 100 % säkerhet säga att den fungerade när jag ställde upp den för en sådär 5 år sedan - den har stått torrt och fint men jag saknar tangentbord och mus och då kan man inte slå på den! Den saknar en plast/plåtbit på baksidan tyvärr men är i gott skick i övrigt.

Jag vet inte vad den är värd! Jag tar gärna emot bud eller ännu hellre något kul bytesförslag. Jag skulle gärna byta mot en iPod och kan ge pengar emellan. Jag är också intresserad av en iPad och kan förstås ge en bra slant för rätt byte! Kom med förslag vetja! Är den ingenting särskilt värd så skänker jag bort den om en vecka eller så... Uppdaterar tråden om jag vill skänka bort den istället! Eftersom de är sällsynta och det inte finns en enda på Ebay så är värdet lite lurigt... Kan vara årets fynd? Jag kan såklart lämna öppet köp om man vill ta hem dem och kolla hur den fungerar - som sagt - spann som en katt sist jag kollade men man behöver egen mus och tangentbord.

Finns i Partille!

Mvh
Lasse

Borta. Tråden kan tas bort! Jag ser inte hur man gör det

Mvh
Lasse

1
Bevaka tråden