Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finansiering på Apple.com

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För fösta gångens sedan jag bytte till mac år 2000 så funderar jag på att dela upp min betalning vid kommande datorbyte, de har börjat bli riktigt dyra macbook pro nu. När jag kollade på apples hemsida för en tid sedan så gjorde de reklam för att de hade samarbete med Wasa kredit, nu när jag kollar hittar jag inget om det. Har de bara sånna erbjudanden ibland eller har de slutat helt?

Verkar vara borta. Du kan alltid vända dig till en återförsäljare istället.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Verkar vara borta. Du kan alltid vända dig till en återförsäljare istället.

Ja tydligen har de slutat så får bli återförsäljare..

Ursprungligen av Mattias Svensson:

För fösta gångens sedan jag bytte till mac år 2000 så funderar jag på att dela upp min betalning vid kommande datorbyte, de har börjat bli riktigt dyra macbook pro nu. När jag kollade på apples hemsida för en tid sedan så gjorde de reklam för att de hade samarbete med Wasa kredit, nu när jag kollar hittar jag inget om det. Har de bara sånna erbjudanden ibland eller har de slutat helt?

Jag köpte min på 3 års avbetalning av Netonnet och dom använde sig av Resursbank och så köpte jag AppleCare+ i 3år så det blir ju bra med tanke på att iaf jag brukar sälja mina efter 3år.

1
Bevaka tråden