Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad tycker ni om min sajt?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan,
Jag skulle vilja ha lite feedback på min nya sajt. Både bra och dåligt. Ligger ngt fel eller ser konstigt ut osv?

www.soldesign.org

Tack på förhand
Susanne

  • Medlem
  • 2003-10-15 15:21

Den är möjligen lite trist. Din portfolio är mycket roligare! Jag är inte överdrivet förtjust i gult, så det kan nog påverka min inställning, men å andra sidan är det ganska vanligt att folk inte tycker om gult. Gult är fult.

Den vita texten blir lite svårläst, och öht tycker jag att vitt och gult i kombination blir onödigt platt. Jag tror sidan skulle lyfta om du bytte ut allt vitt mot svart. Gult och svart passar i mitt tycke bra ihop. Personligen hade jag nog inte lagt kontaktuppgifterna där heller, utan på titelbladet, och göra loggan till en länk till den.

Under "min bakgrund" så blir det rullister. Det vore snyggare om det går att sätta texten så att man slipper det. Kanske en länk med "fortsättning", som tar dig till nästa textblock? Eller påbörja texten höre upp så allt får plats. Det blir dessutom en horisontell rullist, som borde vara lätt att bli av med.

Fina illustrationer! Lycka till.

Jättetack för tipsen, många bra råd!
Susanne

  • Oregistrerad
  • 2003-10-15 15:40

Portfolion var ju jättebra!

1
Bevaka tråden