Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple.com är nere

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Får felmeddelande:

[an error occurred while processing this directive]

http://www.apple.com/

  • Oregistrerad
  • 2004-04-13 17:15

Märkte det själv alldeles nytt, men alltid är det någon som är före

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-04-13 17:21

Samma felmeddelande kom upp häromdagen...

Misstänker att Apple haft strul med någon webserver i deras kluster. Hamnar man på just den servern kommer detta meddelande upp...

-Torkel

Den är uppe nu. Skumt. Hoppades på Quad G6

  • Oregistrerad
  • 2004-04-13 17:32

Lite märkligt att alla Macnördar världen över svettas varje gång en Appleanställd snubblar över elkabeln till webservern.

ADC Hardware Purchase Program Store har varit nere hela dagen.

Mja... deras server strular lite väl ofta och det blir mer och mer meningslöst att betala för en tjänst som inte fungerar som den borde.

Ursprungligen av [email protected]:

Mja... deras server strular lite väl ofta och det blir mer och mer meningslöst att betala för en tjänst som inte fungerar som den borde.

Vilka tjänster strular?

Ursprungligen av Mats Börjesson:

Vilka tjänster strular?

E-posten - är sällan inne för att hämta/lämna material på iDisk ( Tror inte detta är Bostreams fel ).

Alla tjänsterna funkar fint för mig. Använder iDisk varje dag och mailen kollas var 3:e minut och det funkar fint varje gång.

Har mitt ställt till varje minut - ska testa med att sänka till var 3:e så får jag se om detta funkar tillfredställande. Jag använder Mail.app - ser att man kan välja var 5:e men inte var 3:e - använder du Entourage ???

Oj. jag såg galet. Givetvis använder jag Mail.app och självklart så har du rätt om att man bara kan kolla var 5:e.
Hoppas det funkar.
Kanske ska vara lite snälla mot Apple och öka på tiden så att dom sparar lite pengar på banbredden.

1
Bevaka tråden