Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill inte uppdateras till 6.1!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så här ser det ut hos min gamla kollega. En ny Quark 6 licens. En helt nyinstallerad PowerMac G4 med 10.3.4. Installerar Quark 6 ifrån CD skivan. Fyller i licensen som man skall. Kör uppdateraren till 6.1. Den stannar efter några sekunder och säger det här programmet går inte att uppdateras.

Fler som råkat ut för samma sak?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-01 17:39

Pröva och maila dessa:

European Tech Support <[email protected]>

Eller vår kära Quarksäljare i SE land:

http://www.quark.se

Eller Network direkt:

marie@ni.se

Jag skickade buggrapport till en av killarna i USA som hjälpt mig innan då de somnat här i Europa... Får se vad svaret blir.

Skumt det funkade på min PowerBook men inte hennes powerbook.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-01 19:49

Min erfarenhet är att de inte svarar på frågor från vår sida om pölen... utan hänvisar om de alls svarar dig.... JAG skulle sända en till - till Europa -supporten.

Berätta gärna svaret...

Skall själv snart installera en sidolicens på min nya PB...

Har en riktigt bra kille på supporten där borta. Fick ett litet kryptiskt svar. Europa supporten har inte svarat ännu.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-06-02 09:31

Pröva Mimose i Denmark - de är snabba och vakna normal vakentid....

Vad heter de i Skärholmen som har hand om Quark i Sverige. De var verkligen snabba och tillmötesgående den gången jag var tvungen att trixa med installationen av upggraderingen för Quark till OS X.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2004-06-02 14:13

ni.se

Ursprungligen av Martin Pettersson:

Vad heter de i Skärholmen som har hand om Quark i Sverige. De var verkligen snabba och tillmötesgående den gången jag var tvungen att trixa med installationen av upggraderingen för Quark till OS X.

ni.se

Info från min uppgraderingsmail:

Network Innovation AB

Auroragränd 1
127 33 Skärholmen
08-555 76 260 | Telefon
08-555 76 299 | Fax

1
Bevaka tråden