Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

jahpp... dax att switcha?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Mark
  • 2005-02-22 14:12

Tjopp..

1:a inlägget. på väg.. hårda regler här på forumet.. nåja verkar ju vara trevligt i övrigt

Är dags för en ny sväng med hem-pc på jobbet.. Funderar allvarligt på en mac i såna fall...
Men man måste ju snoka runt lite innan...

/markus

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-22 14:24

Det är helt rätt, man skall veta vad man köper och vad man vill ha. Vill du t. ex. köra de senaste, fetaste spelen, är det frågan om mac är något för dig.

Annars älskar jag OS X.

Vänligen, Robert

  • Medlem
  • Mark
  • 2005-02-22 14:38
Ursprungligen av Ylan:

Det är helt rätt, man skall veta vad man köper och vad man vill ha. Vill du t. ex. köra de senaste, fetaste spelen, är det frågan om mac är något för dig.

Annars älskar jag OS X.

Vänligen, Robert

Bah spel.. hinns inte med..
Däremot skulle jag vilja få ordning på mitt digital liv (digitala bilder, filmer på lillpojken som ligger på dv )

Därav mac instresset.. sen gör det ju inget att dom (i vårat fall imac 17' eventuellt 20') är så grymt snygga..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-22 14:44

Tycker verkligen det låter som att Macintosh är något för dig/er. iLife är kanon!

Jag har funderat att fästa en iMac 20" på väggen på en arm och sedan ha en skiva för tangentbord och mus med en bekväm, hög barstol att sitta på!

Trådlöst? Javisst!

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-22 15:10
Ursprungligen av Ylan:

Tycker verkligen det låter som att Macintosh är något för dig/er. iLife är kanon!

Jag har funderat att fästa en iMac 20" på väggen på en arm och sedan ha en skiva för tangentbord och mus med en bekväm, hög barstol att sitta på!

Trådlöst? Javisst!

Vänligen, Ylan

Det får du göra, och lägga upp lite bilder om du gör det. Har inte sett någon göra så
--
Till trådskaparen , satsa på en mac. Enda nackdelen är inom spelfronten men annars är den minst lika bra om inte bättre än pc:)

1
Bevaka tråden