Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När skeppas Tiger, tror ni?

Tråden skapades och har fått 140 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-04-28 19:37

Ser mörkt ut för min del, status "open". Beställde dock 25:e. Men med min vanliga tur lär jag väl få vänta en vecka eller två på min leverans. Fick vänta nästan EN MÅNAD på min PowerBook i höstas.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-28 19:56

Sluta grina om vem som fått vad och vem som inte fått.
Det skulle ju inte komma förrän i morgon så det är väl bara att chilla och låta andra hitta buggarna.
Blir nog bara värre efter ni uppgraderat ändå

/henke

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2005-04-28 21:48

vad har ni för build?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-28 23:52

handla på edu, skall levereras lagom till frukost imorrn! ska bli gött!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-04-29 08:36

Nu fick jag besked om att mitt family pack var skickat! Inget trackingnummer ännu, dock...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-29 08:47

Äntligen står det 'Out for delivery' på mitt Hoppas inget strular till det nu bara!

Min står fortfarande som Open. De verkar alltså fullständigt skita i ordningen de fått in förbeställningarna.
Nu laddar jag ner det.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2005-04-29 09:18

Min Tiger kommer tidigast på måndag sa TNT killen när jag ringdeoch frågade. Varför kunde inte Apple skicka paketet én dag tidigare:(
Jag som hade hoppats på en Tigerhelg.....

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-04-29 09:37

Jaha. Kan ni andra sluta störa TNT så att jag kan bevaka min försändelse...

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-04-29 09:34

Fick mail idag om att det skickats, anländer om 1-2 dgr..Jag som trodde att jag skulle få det till helgen:(

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-04-29 13:29
Ursprungligen av Robban B:

Fick mail idag om att det skickats, anländer om 1-2 dgr..Jag som trodde att jag skulle få det till helgen:(

Och det fick jag!! Precis nu levererat av TNT, synd att jag ska iväg och spela tennis i ett par timmar..Ska bli kul att komma hem och installera:)

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2005-04-29 12:13

Yes!

29 apr 2005 10:37 Stockholm Delivered

Fick e-post om leverans från Apple Store vid fyratiden i morse. Kl 11.30 ringde posten på med min Tiger i koppel.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-29 13:01

TNT levererade nyss till jobbet! yes!! nu är helgen definitivt räddad
önska bara man kunde få gå hem nu..

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-04-29 13:06

Vill bara säga att hittentills funkar Tiger kanon! Dashboard crashar dock när man laddar in nya widgets..kommer väll update snart

Ha en Tigrig helg!!

/henke

Fick det i morse kl 9:45. Levererades till receptionen på jobbet. Installerade på 25 minuter och det lilla som jag hunnit med att kolla runt på fungerar klockrent. Mail (som någon hade strul med) importerade allting som det skulle. (kors i taket) Ingenting verkar strula än så länge. VST / AU-pluggar vara bara att kopiera in från gamla systemmappen så funkade de med...

Beställde mitt ex. av Tiger tisdags kväll denna vecka och fick det idag 10.30 (fast egentligen var TNT hemma och ringde på 2 ggr redan igår när jag inte var hemma). Verkligen snabbt levererat. Så nu ska man installera nytt OS i helgen som alla er andra.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-29 13:29

Sparade mitt 100:e inlägg Tigern till ära; mitt 100:e inlägg är mitt första med Tiger som OS

Fick tigern igår kl. 18:45. Mycket, mycket nöjd... Spotlight och Dashboard är underbara

En mycket, mycket nöjd tiger-ägare...

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-04-29 13:44

Det var då tusan! "Open" fortfarande…

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-04-29 13:51

Tiger Familypack mottaget och installerat!

Intressant nog kom en taxi med paketet ut hit till Värmdö utanför Stockholm vid 1230 tiden. Jag trodde inte jag skulle få det innan helgen, men ack så man bedrog sig.

Det är stor skillnad i hastighet måste jag säga!

/Johan

Lapp på luckan!

Eftersom Tiger nu levereras förefaller det lite overkill att diskutera NÄR den verkligen levereras.

Bevaka tråden