Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FZ20 att klämma på i Göteborg?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halvknasig fråga för detta forum kanske...
Jag är sugen på att beställa en Panasonic DMC-FZ20 men vill ju gärna klämma lite på den först. Dock verkar det som att Panasonic fortfarande är i strykklass bland fotohandlarna, jag har ringt runt till de flesta i Göteborg utan att få träff.

Någon som vet om den går att hitta i Göteborg? Eller som alternativ: någon i Götet som äger en själv och som gärna stolt visar upp den för mig ?

(Visst, om den inte går att få tag på så beställer jag den osedd. Men den kommer inte in till lagren förrän om ca två veckor så det är ju inte jättebråttom att lägga beställningen...)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-27 16:37

Jag vet att i alla fall Ljud@Bild i Nordstan säljer olika Panasonicmodeller. Letade själv efter en FX-7:a för några månader sedan, då hade de inte den, men väl andra. (Sedan att det blev en Fuji F10 istället är en helt annan historia.)

Jag skulle gå dit. Letade som f-n precis som du innan jag ens hittade någon som hade hemma Panasonic. Elgiganten har också gjort reklam för några modeller har jag för mig. Eller var det Euronicskedjan? Kanske båda. Inte de vanliga fotoaffärerna i alla fall.

Min brorsa har en FX-7:a, men FZ20 vet jag ingenting om.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-27 18:33

Panasonic säljs mest av ljud & bild-handlare, inte speciellt ofta av fotohandlare.
Kolla på: Panasonics återförsäljarsökning

Själv är jag en mycket nöjd FZ5-ägare som köpt via en ljud & bildhandlare. Lycka till.

1
Bevaka tråden