Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny ägare till en Apple Cinema Display

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2005-04-15 15:25

WEEH! Kikat runt lite på ny skärm i en vecka... trött på min gamla 18,2" TFT + 15 CRt som jag använt tillsammans på min PC... sen kom jag ju att tänka på att apple har grymmt snygg design på sina skärmar... och vad passar bättre brevid min powerbook än en cinema display?

Så jag pratade med chefen på jobbet idag och efter det så beställde jag skärman (blev en 23"). På lunchen åkte jag och hämtade den... det fiffiga var att jobbet betalade skärmen och så drar dom av priset på min lön med 2000kr i månaden (knappast märkbart).

Kännde att jag bara var tvungen att dela med mig är ju så sjukt nöjd just nu... sitter btw och använder skärmen nu... ska hem strax och installera den där istället!

Grattis! Jag har en "23 tum jag med, dock ingen powerbook

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-04-19 10:00
Ursprungligen av Martin Björkdahl:

Grattis! Jag har en "23 tum jag med, dock ingen powerbook

Tack

Använder dock skärmen till min PC... som kommer bli en mac vid nästa datorköp... fast det kommer dröjja ett år eller två.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-20 10:18

Hur funkar 23" med spel på pc ??

Jag har själv en ny 20" alu som jag kör med min mini (har dock testat skärmen på min "spel" Pc och kunde glatt konstatera att den funkade superbt ...(inge eftersläpp)

Funderar på att skaffa en till .... nu när dom är prissänkta.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-06-04 18:45
Ursprungligen av henrikf:

Hur funkar 23" med spel på pc ??

Jag har själv en ny 20" alu som jag kör med min mini (har dock testat skärmen på min "spel" Pc och kunde glatt konstatera att den funkade superbt ...(inge eftersläpp)

Funderar på att skaffa en till .... nu när dom är prissänkta.

Ingen aning faktiskt, spelar inga spel på PCn... de få spel jag lirar går genom min xbox

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2005-06-16 09:00

Så jag pratade med chefen på jobbet idag och efter det så beställde jag skärman (blev en 23").

Grattis! Har en likadan, helt grym skärm eller hur? ; ))

1
Bevaka tråden