Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Handen på hjärtat - använder ni era widgets?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .

På jobbet har jag 7 st klockor med tid för olika städer. Det är smidigt när man ska ringa folk i andra länder att snabbt kunna se efter så man inte väcker någon.
Konverteraren är ju faktiskt bra så den ligger på min instrumentbräda. Hemma är det inte ofta jag använder dem.

Xmltv, jag kan ju inte gärna bli påkommen med att ha tvinfo som programguide
Postit-lapparna
Valutakonverteraren

Innan hade jag en widget som hette Say Cheese för att läsa Kalle och Hobbe varje morgon men den slutade fungera för nån vecka sen tyvärr. Resten av serierna funkar dock men Kalle och Hobbe är ju den bästa

När jag läste om Dashboard första gången så tyckte jag att en tv-guide vore Dashboards killer application och för mig personligen har det blivit så också
Annars är postit-lapparna för mig Dashboards killer-app nummer två. Jag skriver ner allt möjligt där bara för att det går fortare att ta fram dashboard, göra anteckning, ta bort dashboard än att peka på dock, öppna textedit, skriva, spara, välja var man ska spara genom att klicka, trycka enter, stänga textedit...

2 st Wikipedia som söker på svenska respektive engelska. Två klockor, en för Melbourne och en för Stockholm. Två väderwidgets, en för Melbourne och en för Hastings. Dictionary / Thesaurus och slutligen diggs framsidestoff.

Använder mest klockorna för att se vad klockan är hemma i Sverige. Men väderwidgeten är användbar också.

Jag har tolv postit-lappar för att skriva ner saker (samma som Gusax840), kalendern, konverten, google-sök, skistatus för Åre och den där saken för lyrics!

och yes, jag använder widgets minst en gång i timman.

Bevaka tråden