Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

går inte ner i vila

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Om jag försöker att sätta datan i vila så går den ner i vila men startar upp direkt igen, jag har en G5 1.6. Jag köpte en trådlös router för ett tag sedan kan det vara den som aktiverar datan direkt? eller.........

F

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-26 09:38
Ursprungligen av Fröjdan:

Hej

Om jag försöker att sätta datan i vila så går den ner i vila men startar upp direkt igen, jag har en G5 1.6. Jag köpte en trådlös router för ett tag sedan kan det vara den som aktiverar datan direkt? eller.........

F

Om det väsnas på nätverket kanske den vaknar av det. Prova att klicka ur rutan som syns på den här bilden.

Ursprungligen av Konrad:

Om det väsnas på nätverket kanske den vaknar av det. Prova att klicka ur rutan som syns på den här bilden.

Hej så här ser det ut på min, se bild, och det verkar vara rätt ikryssat

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-26 10:02

Ja, då vet jag inte. Om du har USB-grejer inkopplade så kan de väcka datorn när den vilar. Det räcker med att man flyttar på en mus eller så. Det finns andra USB-enheter som kan väsnas också, så Macen inte får vara i fred.

Ursprungligen av Konrad:

Ja, då vet jag inte. Om du har USB-grejer inkopplade så kan de väcka datorn när den vilar. Det räcker med att man flyttar på en mus eller så. Det finns andra USB-enheter som kan väsnas också, så Macen inte får vara i fred.

Ja jag har ju bytt till en trådlös mus också, får väl plocka bort lite saker bit för bit för att hitta problemet.
Tack

F

1
Bevaka tråden