Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rapidweaver 3.5 på fredag ( 2 juni )

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick nyss ett mail från en utvecklare som gör ett antal olika theme att använda med Rapidweaver, följande fanns att läsa - dvs. att version 3.5 av Rapidweaver släpps den 2 juni.

Next friday I will make all theme updates available. You have to wait until V 3.5 of Rapidweaver has been released. I wanted to publish them before the RW update but I received a mail to remove them and wait until the 2. june.

Olle

Toppen!! Kanske man kan börja använda det igen. Slutade använda det eftersom det kraschade och segade ner hela datorn mest hela tiden. Så nu började jag pilla i iWeb istället. Men jag ska ge 3.5 en chans för det har mycket intressanta nyheter!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-05-30 20:41

Sitter också och väntar på den skarpa versionen av 3.5. Den ser ut att kunna bli ett stort lyft mot den nuvarande versionen.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-02 15:36

Nu finns RapidWeaver 3.5 att hämta hem. Det är dock inte den slutgiltiga skarpa versionen utan en public beta (den skarpa versionen kommer att dröja ytterligare en stund). Betan finns att hämta här.

  • Medlem
  • 2006-06-02 19:01

Den är snabbare... och har en del efterlängtade saker, som "permalänkar". Fast den pajade mitt gamla hemsnickrade tema.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-06-02 22:17

3.5 kräver vissa modifieringar av teman för att alla funktioner ska fungera. Instruktioner finns i manualen.

1
Bevaka tråden