Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Moo:ar eran dator om ni...

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2006-07-13 14:15

Vad gulligt ord ;D Moo'a!

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-08-01 00:17

Min mooar :/ Och magsafekontakten piper när CPUn idlar. Jobbigt. Undrar om man kan få det fixat?

Jag trodde min lagt av att mooa men den gör det ibland fortfarande. Borde gå att uppdatera bort detta.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-01 08:59

@ Davey
Hur ny är din dator? Min kom i slutet av juni och den har ingen av dessa barnsjukdomar som beskrivs här (och på övriga ställen på 99mac.se).

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-08-02 00:01
Ursprungligen av odelsteken:

@ Davey
Hur ny är din dator? Min kom i slutet av juni och den har ingen av dessa barnsjukdomar som beskrivs här (och på övriga ställen på 99mac.se).

Vecka 21. Sjukt jobbigt med pipandet iaf. Men jag antar att Apple kommer be mig att köra upp mina klagomål i röven om jag mailar?

Ursprungligen av Davey:

Vecka 21. Sjukt jobbigt med pipandet iaf. Men jag antar att Apple kommer be mig att köra upp mina klagomål i röven om jag mailar?

Maila ändå. Många bäckar små blir en uppdatering kanske.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2006-08-03 10:08
Ursprungligen av John Stalberg:

Maila ändå. Många bäckar små blir en uppdatering kanske.

Jo, kanske det. Hittade dock ingen adress, är det någon som kan tipsa om vart jag ska vända mig?

Dessutom, har inte Apple sagt att dom vet om båda problemen och att en fix är på väg?

Bevaka tråden