Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med iTunes 7.0

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sedan jag uppdaterade till iTunes 7.0 på min MacBook har en del problem dykt upp...

- I iTunesfönstret blir rubrikerna över spellistan (Namn, tid, artist, album osv) märkliga. Texten syns knappt pga att det runt rubrikerna blir helt pixligt i svart...

- I Frontrow har jag inte behörighet att spela all musik. På de låtar jag inte kan spela står det "Den här datorn har inte behörighet att spela den låt du valde...". Däremot kan jag spela dem i iTunes...

Är det någon mer som har råkat ut för detta? Jag är inte säker på att detta beror på iTunes 7.0, men problemen kom samtidigt. Jag kör AQUA-temat i iTunes, kanske är det det som ställer till det med rubrikerna?

Har samma grafikproblem... jag kör INTE nån aqua

Samma grafikproblem hos mig också. iTunes 7.0.1 lär inte dröja länge.

Ursprungligen av ludvigbergander:

- I Frontrow har jag inte behörighet att spela all musik. På de låtar jag inte kan spela står det "Den här datorn har inte behörighet att spela den låt du valde...". Däremot kan jag spela dem i iTunes...

Har du installerat FrontRow 1.3 som släpptes samtidigt som iTunes 7?

Finns att få tag på via Programuppdatering eller denna länk:
http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/frontrow13.html

Japp!

Är det musik från en annan dator du försöker spela upp? Dvs du har delat ut musiken på en dator och nu försöker du spela den i Front Row på en annan.

Är det musik köpt på iTunes Store eller sån du rippat själv?

Det är självrippat, inget är köpt på iTunes Store. Och vad jag vet är ingen musik utdelad.

Grejen är att det funkat finfint innan jag uppgraderade till iTunes 7.0...

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2006-09-28 12:40

All musik försvann!

Uppdaterade iTunes och nu hittar programmet inte filerna. Kan väl inte bara försvinna?Har inte hunnit leta efter dom men mapparna var tomma i "delat" där jag hade samlat förut. Nån som vet?

1
Bevaka tråden