Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

HJÄLP!!! Mail. Raderade brevlådor!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skapade "smarta brevlådor" för att ta bort de brevlådor som samlade mejl från grupper ur adressboken. Jag gjorde misstaget att radera dessa brevlådor... Hur kan jag få tillbaka breven?

HJÄLP!!!

En smart brevlåda innehåller egentligen inga brev, den bara visar alla brev från andra lådor som uppfyller de kriterier man satt. Så har du tagit bort de andra "vanliga" brevlådorna i tron att mailen ska finnas kvar i de smarta lådorna så är de inte så konstigt att dom är borta.

Har du tagit bort dom i Mail eller i Findern, dom kanske finns kvar i Findern om du har tur, annars kanske du kan ångra borttagningen i Mail.

JAg har tagit bort dem i Mail! Följaktligen borde de finnas kvar någonstans i systemet. Jag vet bara inte hur jag skall göra!!!

Kolla i /Users/hemmapp/Library/Mail /Användare/hemmapp/Bibliotek/Mail (på svenska) ser de ut att finnas där, isåfall kan du prova att importera dom genom mails import-funktion.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-10-10 18:00

Titta i Papperskorgen i Mail först.

1
Bevaka tråden