Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad duger egentligen Mac Minin till?

Tråden skapades och har fått 32 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av anjuna_beats:

Men om man jämför en Mini 1.66 med en 1.83:a är det egentligen nån större skillnad om jag bara har datorn till vanligt bruk??!!

Svar Nej! 1,83GHz:an ger en 10% prestandaökning som eg är försumbar. Den stora skillnaden mellan modellerna är med och utan DVD-brännare. Igår beställde jag en 1.66GHz för jag har redan en stationär PC med DVD-brännare sen har jag planer på att senare köpa en macbook pro och den har allt man kan tänka sig

Skillnaden i pris mellan 1.66an och 1.83an lägger jag på en extern disk istället.

Minin ska jag ha som mediaspelare.

/manne

Vilken skoj tråd! anjuna_beats beskriver precis vad han ska använda dator till, och folk lägger ner energi på att förklara varför den presterar sämre i spel…

Grattis anjuna! Du verkar trivas med maskinen.

Eller hur.... Jag skrev ju osså klart och tydigt JAG SPELAR INTE SPEL FÖR JESU NAMN!!! hehe!! men men!!!

Trivs, hmm ja det återstår att se, jag har inte fått den ännu, jag skrev bara att jag älskar den för att jag går förbi Apple Center i Malmö varje dag efter jobb och klämmer på den!! Men jag bar beställt den IDAG faktiskt !! SÅ nu äntligen är jag på väg och bli en Switcher!!! Beställde en 1.66:a med 1 GB ram!! Räcker finfint för mig!! 6061:- med CSN rabatt hur kan jag motstå?

Bevaka tråden