Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macbutik - Jönköping nästa

Tråden skapades och har fått 76 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Snyggt Jobbat ! ( Hälsar en tidigare Jönköpingsbo ) Kommer garanterat smita in nästa gång jag har vägarna förbi !

  • Oregistrerad
  • 2006-11-26 19:51

Vilken kanonaffär Machuset öppnat i Jönköping!!! Snyggt skyltat och med nästan alla Mac-modeller uppställda. Kommer garanterat in och handlar lite inför julen

  • Medlem
  • 2006-11-26 20:03

Va f-n, är nyinflyttad till Jönköping (student) och jag kan inte hitta butiken.

Kan någon vara snäll och markera på kartan här?

Det är lantmätargränd, jönköping frå Eniro.se

  • Medlem
  • Borås
  • 2006-11-27 09:17

Här finns butiken!

Har precis varit inne och kikat i butiken tillsammans med en kollega och det var en mycket trevlig butik! Önskar dem lycka till och jag kommer säkert handla något där framöver.

Kan ni från butiken eller de andra i butiken som ligger i Borås svara på om även Jönköpingsbutiken kommer att ha inbjudna gästföreläsare som berättar och demovisar olika program. Rekomenderar er att kolla upp en spännande kille som driver siten www.moderskeppet.se - han, dvs. Mattias Karlsson Undervisar vid Högskolan för lärande och kommunikation i Jönköping. Skriver för tidningen Kamera & Bild... fast han kanske inte tar sådana knäck ?

Jag hatar er för placeringen utav iMac 24".

Man känner sig så otillräcklig på något sätt. Eller så är det bara det att plånboken inte räcker till. :/

Hehe, man får kunderna på "rätt" nivå

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-04 23:05

Tycker ni var störtsköna som stod och spelade Quake idag

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-05 01:34

HEJ HOPP PLAYER 1!

Var inne idag och frågade om uppgradering av minne i en G4PB12". Vi snackade också lite skärmsläckare och frågade 3 ggr vadd en hette men kommer ändå inte ihåg. På macupdate.com finns MASSOR med screensaver så det hjälpte inte att titta där heller... Ser du detta inlägg så välkommen med namnet igen! I övrigt kan jag bara säga som jag sa till din kollega när jag kom in i butiken idag - välkomna till stan! Äntligen!

Mvh

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-05 08:41
Ursprungligen av Ricard:

HEJ HOPP PLAYER 1!

Var inne idag och frågade om uppgradering av minne i en G4PB12". Vi snackade också lite skärmsläckare och frågade 3 ggr vadd en hette men kommer ändå inte ihåg. På macupdate.com finns MASSOR med screensaver så det hjälpte inte att titta där heller... Ser du detta inlägg så välkommen med namnet igen! I övrigt kan jag bara säga som jag sa till din kollega när jag kom in i butiken idag - välkomna till stan! Äntligen!

Mvh

Hej

Den som vi har som dom flesta blir lite intresserade av, heter Lotsa Water och finns på macupdate. kanonhäftig screensaver hehe

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-05 14:08
Ursprungligen av dlehner:

Hej

Den som vi har som dom flesta blir lite intresserade av, heter Lotsa Water och finns på macupdate. kanonhäftig screensaver hehe

Tackar för det och konstaterar att den även hemma är helskön. Trots att jag "bara" kör på 20" wide så funkar den och är läääcker! Tackar än en gång och kommer snart in med min PB för lite kärlek och omtanke!

Mvh
Ricard

  • Oregistrerad
  • 2006-12-08 01:57

Vilken fin butik ni har fixat.. Hatten av!

Jag tittade in där som snabbast förra veckan.

Mvh / Killen som sköt upp en resa för en intervju hos er i sommras

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-09 10:01

Köpte en iMac 20" där i tisdags. Min första Mac någonsin

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-09 11:10
Ursprungligen av LostCtrl:

Köpte en iMac 20" där i tisdags. Min första Mac någonsin

Hej "Lost"!

Jag bytte från pc till mac (powerbook) förra hösten och tillsammans med airport express med airtunes är detta det bästa jag gjort gällande datorer. Jag kommer aldrig, och jag upprepar det, aldrig att byta tillbaka! Hoppas du också upptäcker alla fördelar!

Chipp!

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2006-12-09 17:14

Tjenare Ricard! Jag kom till PC från Amigan för en sisådär 8 år sedan nu, mest pga att jag var mer eller mindre tvungen. Har alltid ogillat (läs: hatat) Windows, men då man varit för bekväm för att lära sig nått nytt har det liksom rullat på, alla problem till trots.

Hittills måste jag säga att jag är GRYMT positiv till Mac OS. Som någon annan sa här - allt känns så genomtänkt. Det är nog för tidigt att dra några större slutsatser, men enligt flickvännen så verkar jag närmast kär i iMac'en

  • Oregistrerad
  • 2006-12-09 17:38

Min beställning slutade med en 24" iMac 2gb ram + den snabba vita Macbooken med 2gb ram + tillbehör Hoppas man får det lagom till julafton, hoppas i alla fall

Bevaka tråden