Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej bullen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej Bullen.

Jag är en grabb på 23 jordsnurr som har ett problem.
Det låter kanske löjligt, men min hårddisk är för liten.
Alla mina kompisar har jättestora hårddiskar, hårddiskar som räcker till.
De kan lita på att det finns extra utrymme när det behövs. En annan får ju trixa och mecka för att få till det.

Tuffingarna i 9b sa att lacie d2 var det som gällde.
-En sån skaru ha, sa de.
Jag gick till affären.
-Läjsi, en sån ska jag ha, sa jag. -Lasiiii, sa grabben bakom disken, -franska serru, nä dom e slut, de e nåt tjall merom, vi har haft jättemycke problem. Men det kommer en ny generation snart.

Så nu vet jag ju varken ut eller in, känns som att någon har en varning, oavsett vilket märke man väljer.

Hjälp mig bullen, vad ska jag göra? Jag orkar snart inte mer.

/Hälsningar, "Är jag normal?"

Ps. Jag kräver inte mycket, den ska bara vara hyffsat lätt, snygg, rackbar, tyst, snabb samt tillförlitlig och billig. Ds.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-08-30 20:31

kika hoss "mombay"
jag har en sådan och en LaCie....

LaCie pocket 40Gb.. bra men lite slö och icka rackbar
mombay 60gb bra snabb icke rack bar men låter en del....

jag bryr mig inte om rack HD... men mombay's princip är att bygga lådor och stoppa horddiskar i om jag fattat rätt....

det bästa jag kann tipsa om är att göra så:
köp en box, köp en HD, montera HD i lådan (en rackbar låda för dig då) och sen gå ut och ragga brudar för att kolla vad dom säger ang. normalitet (tips: tro inte på dom! eller jo... men bara om dom säger bra saker!)

Jag fick en LaCie 250 gb-mojjäng av en bekant som hade tänkt slänga (!) sin om ingen ville ha den. Fungerar utmärkt!

poh, vikken minimal design enbart stapelgrepp mer, som förirrar blicken ... så ska re seut!

Jo porschen är alla tiders.
Felet på d2an skulle visst vara ett tillverkningsfel. Nåt med kylningen.

Någon som sett några fw-chassin för rackmontering? Har inte lyckats hitta några, förutom d2ans vinklar.

1
Bevaka tråden