Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Medicentral 2 ute!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kostar numera pengar, men verkar vara bästa lösning som finns just nu!

Läs detta bara: http://www.equinux.com/us/products/mediacentral/new_in_20.html

Mycket bra, OpenSource är slaget. Igen. iTheater och Centerstage har inte ens kommit ur alfa-stadiet!

Det ser sannerligen mycket bra ut!
Ska ta och ladda ner och testa det när jag kommer hem.
Om det är så bra som det ser ut så blir det till att fixa en mediamaskin, nu saknas en maskin med bra ljudutgångar.

Skönt med en vettigt konkurrent till Front Row så Apple skärper sig och uppdaterar det.

Cupertino start your copyingmachines!

Riktigt bra program som får Front Row att blekna!

  • Oregistrerad
  • 2006-07-10 11:11

Snyggt jobbat!
Tyvärr fungerar inte ljudet i iTunes-kopplingen.

Ursprungligen av Johan Gunverth:

Snyggt jobbat!
Tyvärr fungerar inte ljudet i iTunes-kopplingen.

Det fungerar då för mig att spela min musik som ligger i iTunes får med omslag och allt.
Har testat alla delar och det fungerar precis som utlovat blir sugen på att köpa en TV del för att få det att fungera också...

Mycket snyggt program även om det till stora delar påminner om front row.

Verkar mycket lovande.

hmmm...vet inte vad jag ska säga förutom att den har långt kvar innan den blir färdig. Fattar inte att de kan ta betalt för en så pass ofullständigt program.

För det första så saknas Dolby Digital och DTS. Vi som har förstärkare med DD 5.1 och DTS kan avnjuta våra filmer i Stereo 2.0 Endast det är anledning att inte ta betalt, sen att kolla på google video och You tube på 110 tum är inte så mycket att hänga i julgranen.

Möjlighet att själv lägga in sina Flick favoriter eller egna album saknas. Kanske finns det i den registrerade versionen.

Att demo går att använda i endast 5 min är helt korkat. Man kan starta den å nytt men det inte liksom grejen med shareware.

...och var har HD trailers tagit vägen???

Det ser helt klart intressant ut - nu kan man bara hoppas att Apple kommer med något ännu bättre.

  • Medlem
  • Falkenberg
  • 2006-07-10 18:10

Tycker det känns väldigt grått & trist. Men ju fler som försöker ju mer press sätts det ju på Apple & Front Row. Dock tycker jag att CenterStage är programmet som verkar riktigt intressant

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2006-07-10 21:19

Får ni bild när ni försöker titta på IPtv sändningar?

  • Oregistrerad
  • 2006-07-16 22:07
Ursprungligen av Bijan:

Får ni bild när ni försöker titta på IPtv sändningar?

Får ingen bild heller.

1
Bevaka tråden