Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer det komma en "iPhone"

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Höganäs
  • 2006-07-11 20:51

Hejsan!
Jag tänkter köpa en mobil snart.. Min fråga är om ni tror att Apple kommer att göra en mobiltelefon och i.s.f. NÄR ?

Jag tror inte du ska räkna med någon mobil. Om den kommer blir alla glada men det är inget att ta med i kalkylerna när du väljer telefon idag.

Man ska inte bumpa trådar, men denna är väl ändå fin..

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-25 13:52

Jag har ett lager med kristallkulor...

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-25 16:51

Whats the fun part?

Ursprungligen av zappee:

Whats the fun part?

"Det är svårt att förklara för någon som inte förstår..."
- Ingemar Stenmark

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-25 21:44
Ursprungligen av theplague:

"Det är svårt att förklara för någon som inte förstår..."
- Ingemar Stenmark

Vaddå?

Att han inte ska räkna in apple när han ska köpa telefon 2006?

Som att dra upp att Bill Gates tyckte att det räckte med någa MB minne för ett gäng år sen.

Ursprungligen av zappee:

Vaddå?

Att han inte ska räkna in apple när han ska köpa telefon 2006?

Som att dra upp att Bill Gates tyckte att det räckte med någa MB minne för ett gäng år sen.

Det jag tycker är roligt(och visar på teknikens utveckling) är när Björnström skriver "Jag tror inte du ska räkna med någon mobil" mindre än ett år innan iPhonen släpps.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-08-26 02:17

Vad jag tycker roligt är att han skriver precis 2 år innan den släpps i Sverige. 11 juli.

//Rob

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2008-08-26 09:36
Ursprungligen av zappee:

Som att dra upp att Bill Gates tyckte att det räckte med någa MB minne för ett gäng år sen.

Byt ut "några MB" till 640kB så blir kommentaren både rätt och ännu bättre i sammanhanget. Aningens OT (ja, jag vet), men inte helt oväsenligt.

Ursprungligen av frazze:

Byt ut "några MB" till 640kB så blir kommentaren både rätt och ännu bättre i sammanhanget. Aningens OT (ja, jag vet), men inte helt oväsenligt.

Dock finns det inget som bevisar att han verkligen sagt detta. Det är ett rykte.

Varför är det inte kul?

Precis. Berättar också en del om hur opålitliga Apple kan vara när det gäller produktutveckling. Tänk att ett halvår efter iPhones release släppte de en dator utan DVD-läsare ...

1
Bevaka tråden