Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Filterpluggar

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-21 08:21

Någon som vet några bra och gratis filterpluggar till PT LE?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-21 14:13

Det finns någon "brygga" som gör att du kan köra VST-plugga i PT (i LE med?) och då ska du prova OhMyGod! från OhmForce. Den är grym! Och gratis!!

Om OhMyGod! kan man läsa följande: "Only available for bundle customers for now.."

Attans också....jag som också är ute efter en filterplugg. Jag köpte Ohmboyz för ett år sedan, men är ju inte "bundle customer".

Finns ju fortfarande group buy på www.logic-users.org som är aktivt till den 25/10. Då kan du oxå räkna bort pluggar som du köpt tidigare

44% rabatt!!!

E ju inte mycket i filterväg som kan slå QuadFrohmage på fingrarna

  • Medlem
  • Huskvarna
  • 2004-10-21 15:32
Ursprungligen av replicant:

E ju inte mycket i filterväg som kan slå QuadFrohmage på fingrarna

Antares Filter då? Har inte testat ngn av de men vad jag har hört så ska Antares vara bäst. Sen finns ju PSP Nitro som iofs inte e ett rent filter utan en multieffekt. Låter svinbra!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-21 15:02

Annars är frohmage gratis från ohm force hemsida.

OhMyGod är f ö inte riktigt gratis, den kommer med ComputerMusic...
(äger två nummer av ComputerMusic, det där OhMyGod introducerades och det där PSP SpringVerb introducerades... )

Jag tycker antares är för vekt. När det kom provade jag båda 2 och även om QuadFrohmage tar en stund att sätta sig in i, så är det 100 ggr tyngre än Antares Filter (att man sedan bara får installera Filter på EN dator gjorde ju sitt till oxå)

Då har man gått med i LUG Group Buy! Finemang!

Jag gick för All FX, den där Symtohman fick jag lixom aldrig till att funka någe bra, och sen så har jag softsyntar så jag klarar mig

Till det här priset så tyckte jag nog att det bara var att slå till. Har varit på gång att köpa OhmBoyz och QuadFrohmage x antal gånger, men det har aldrig riktigt blivit av, men nu är det installerat och klart

Ursprungligen av replicant:

Till det här priset så tyckte jag nog att det bara var att slå till. Har varit på gång att köpa OhmBoyz och QuadFrohmage x antal gånger, men det har aldrig riktigt blivit av, men nu är det installerat och klart

Men....det är inte föränns nästa vecka, efter att de skickar ut betalningsinformationen och man har betalat som man få pluggarna ju..... :hmmm:

Jag valde "All-All"-paketet och får alla ohmforce effekter och grejer för den nätta summan 2720 kronor. Fick lite rabatt eftersom jag redan äger Ohmboyz.

Jag fick mitt igår!?

Nu fick jag ett mail som sa att det var "grönt ljus".....berodde nog på att jag redan äger ohmboyz och fick reducerat pris.....de var nog tvugna att kolla upp det och därför tog det lite längre tid.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2004-10-23 02:36

Jag gillar northpole och fromage som är gratis vst, vet ej ifall de funkar te pro tools.

Jag älskar också Northpole, men northpole är väl bara mono-plugin? Alltså, har du Northpole på ett stereospår så gör den spåret till mono. Så är det för mig i alla fall, men jag kör ju Northpole med hjälp av fxpansions VST-AU adapter så det kan ju vara något där som ställer till det.

1
Bevaka tråden