Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu har de nya G4orna landat

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte bara informera om att dom kommit nu.

Tyvärr bara minsta modellen, de övriga är ännu inte skickade från Apple.

När presenterades dom nya burkarna? Juli var det va..

Illa Apple, illa..

  • Oregistrerad
  • 2002-09-06 13:37

Det var i augusti den nya datorerna lanserades. Den 13:e för att vara exakt. Men visst, leveranstiden som anges på näet är alltför optimistisk. Först står det två veckor. I bekräftelsen står det byggtid: 12-15 arbetsdagar + plus att leveransen tar minst tre dagar.

Min Dual 1 Ghz har varit på väg sedan i tisdags. Den ska visst packas ihop med högtalarna i Luxemburg... Så mitt tips är att aldrig beställa några extraprylar om det är viktigt att det går fort. En ipod skulle försena leveransen med ytterligare två veckor.

Hur verkar den nya burken då?

[ 06 September 2002, 15:06: Meddelandet ändrat av: Melker Lindström ]

Ca 2 veckor får man räkna med, från lanseringdatum i USA till leverans i Sverige. Det är minimum...

Lätt vimsig, blandade ju ihop den releasen med keynoten från MWNY.. hehe..

jeje lite sega är dom iaf..

Sitter med en nyuppackad dual 867 just nu... lite småtrevlig burk faktiskt

  • Oregistrerad
  • 2002-09-10 16:02

Min Dual 1 ghz kom igår. Verkar sjysst. Hoppas bara att det inte är sant som skrivs på MacNytt.
Där snackas om att det kommer en Rev B som är snabbare för att den utnyttjar de snabba minnena fullt ut.
Skulle kännas lite trist att få en "segare" bara för att man råkade vara tidigt ute med att beställa.

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Melker Lindström:
Min Dual 1 ghz kom igår. Verkar sjysst. Hoppas bara att det inte är sant som skrivs på MacNytt.
Där snackas om att det kommer en Rev B som är snabbare för att den utnyttjar de snabba minnena fullt ut.
Skulle kännas lite trist att få en "segare" bara för att man råkade vara tidigt ute med att beställa.

På apples hemsida står det att L3 har DDR vilket jag inte kan minnas att dom hadde från början

1
Bevaka tråden