Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var ska man köpa iPod Mini?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjo.. ska inskaffa en Mini oxå. Var på internett ska man köpa den för att det ska gå lättast och smidigast? www.siba.se? www.macoteket.se

Och när jag köper den, vilka tillbehör är att rekomendera?

  • Medlem
  • 2004-07-18 12:29

Hade jag inte haft en hade jag beställt från Apple Store eller kanske Ebay

Men jag tycker du bör vänta till augusti eller iaf på måndag om rykten stämmer om att de ska släppa nya iPods för då blir säkert de gamla billigare och så kanske du vill köpa den nyaste.

Ursprungligen av andyp:

Hade jag inte haft en hade jag beställt från Apple Store eller kanske Ebay

Men jag tycker du bör vänta till augusti eller iaf på måndag om rykten stämmer om att de ska släppa nya iPods för då blir säkert de gamla billigare och så kanske du vill köpa den nyaste.

Har redan beställt från siba. Ang den nya som kommer, den är säkert större coh klmpigare. Sen så vill jag ha en iPod över sommaren.

  • Medlem
  • 2004-07-18 13:51

http://msnbc.msn.com/id/5457434/site/newsweek/

Den kommer vara mindre, billigare och släppas imorgon.... (om rykten stämmer )

  • Medlem
  • International user
  • 2004-07-18 18:32
Ursprungligen av Evrion:

Tjo.. ska inskaffa en Mini oxå. Var på internett ska man köpa den för att det ska gå lättast och smidigast? www.siba.se? www.macoteket.se

Och när jag köper den, vilka tillbehör är att rekomendera?

AppleStore Education om du är student - rabatt Dessutom får du gratis frakt av AppleStore (både Education och vanliga)

frakt

någon som vet ungefär vad det kostar i frakt att köpa en från usa, på ebay eller motsvarande?

Ursprungligen av brucelee:

någon som vet ungefär vad det kostar i frakt att köpa en från usa, på ebay eller motsvarande?

Jag betalade $35 i frakt från Los Angeles till Göteborg för min iPod mini, och det tog mindre än en vecka för den att komma fram.

Ursprungligen av superduperjacob:

Jag betalade $35 i frakt från Los Angeles till Göteborg för min iPod mini, och det tog mindre än en vecka för den att komma fram.

Nu förstår jag nada, köpte du från apple.com och fick den fraktad till Sverige? Är det möjligt? Om så inte var fallet var köpte du ifrån?

Ursprungligen av steehl:

Nu förstår jag nada, köpte du från apple.com och fick den fraktad till Sverige? Är det möjligt? Om så inte var fallet var köpte du ifrån?

Nej, jag köpte min på eBay. Sorry - såg nu att det var otydligt.

Aj fan.. Det var ju lite jobbigare.. Hur många Gb kommer den vara på då? Frågar samma fråga som brucelee då.. Vad kostar det att frakta från usa? Typ från www.apple.com.

det är ju fina fisken ju.. om man får ihop nån som oxå köper så blir det ju bara 150kr frakt

Köp från www.apple.se

då kan du få den graverad oxå och frakten är gratis

hörde runt lite bland några säljare på ebay...fick bud mellan 15-25 USD...antagligen beroende på var i usa den skickas...men det låter ju helt ok, med tanke på hur billiga de är på ebay...

Ursprungligen av brucelee:

hörde runt lite bland några säljare på ebay...fick bud mellan 15-25 USD...antagligen beroende på var i usa den skickas...men det låter ju helt ok, med tanke på hur billiga de är på ebay...

Okej.. Det är ju lugnt.

Vad är det för folk som säljer på Ebay? Privatpersoner?

Ursprungligen av bstark:

Vad är det för folk som säljer på Ebay? Privatpersoner?

Det är blandat - det framgår oftast tydligt när det är ett företag som säljer.

  • Oregistrerad
  • 2004-07-20 08:29

Beställde min från Siba igår, mest beroende på deras extra 3åriga "drulle-försäkring"...
Av erfarenheter från de senaste 2 åren med iPod så kan en sån vara värd 375spänn extra

Den apple-care man kan köpa till från apple gäller ju bara två år och är väl igentligen bara en förlängning av garantin(gäller ej om man tappar ipoden i sjön t ex?), dessutom kostar den ju dubbelt så mycket.

1
Bevaka tråden