Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny undran ang. synkning.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Eftersom jag inte hittade denna fråga när jag sökte så provar jag att starta en ny tråd.

Nu har jag ominstallerat mitt iTunes synkat min iPod och då kommer frågan:

"iPod är länkat till ett annat musikbibliotek. Vill du ändra länken till det här musikbiblioteket och ersätta alla befintliga spår och spellistor på den här enheten med dem från det här biblioteket."

JA / NEJ ?

Mitt nya iTunes är alltså tomt och min iPod innehåller massa låtar som jag vill få över till den nya, men det viktigaste är att dom inte försvinner helt.

Tack!

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-18 23:00

använd nåt tredjepartsprogram... t ex iPodRip. funkar finemango på min mac, så har du en pc så får du hitta nåt annat

iPodAgent googla det och du skall finna

Tack för dom tipsen, men jag undrar fortfarande vad jag ska fråga på min iTunes fråga?

Du kan ju lägga över låtarna från ipoden till datorn innan så att du har dom där.
Jag har fått smma fråga då jag använder två datorer med i-tunes. Jag tröck ja. Det mistaf jag gjorde då var att ipoden automatisk uppdaterade sig så låtarna jag hade på poden och inte på den datorn försvan.

om dom inte finns i datorn så kommer dom försvinna om du trycker ja.

Ursprungligen av sundsvall en1:

om dom inte finns i datorn så kommer dom försvinna om du trycker ja.

underbart!
Det va de svaret jag ville ha.

1
Bevaka tråden