Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få trendygeek pod shield att sitta snyggt?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Landskrona
  • 2004-12-01 17:15

Fick mina "Pod Shields" idag,

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=455815&group=normal&stamp=1101920307&extended_info=580436

Dock är det riktigt svårt att sätta fast dem snyggt, blir "bubblor" under av luft, väldigt osnyggt

Tips?

Ursprungligen av k3vlar:

Fick mina "Pod Shields" idag,

http://www.macoteket.se/items.cgi?type=item&cathegory=455815&group=normal&stamp=1101920307&extended_info=580436

Dock är det riktigt svårt att sätta fast dem snyggt, blir "bubblor" under av luft, väldigt osnyggt

Tips?

Javet,,ja hade ochså sån. d gick aldrig för mig. enligt mig va d ett felköp. jag köpte ett silikonfodral direkt,,luftbubblorna kändes omöjliga,

  • Medlem
  • 2004-12-01 19:19

jag har även jag sådana, fast jag använder endast baksideskyddet då displayskyddet ger en likdom prickig och jobbig/halvsvårläst display.

Retar mig lite på att jag köpte de, mest pga av iPodlounge.com recension som inte sade någonting om det rent av usla displayskyddet (vad jag minns iaf).

För appliceringen använde jag mig av en trasa eller liknande runt en linjal och förde den längs baksidan med PotShielden under, som jag då har satt rakt i toppen eller botten av iPod:en.
Sedan tog jag sidorna på samma sätt, med början från samma håll som den fulla baksidan.

Trasan använda jag för att det skulle bli mer jämnt och inte repa eller sträcka PodShielden.

Hoppas du förstår ungefär jag menar. :rolleyes:

Sant. displayen blir jätte jobbig,

  • Medlem
  • 2004-12-03 10:50

Vatten med lite diskmedel brukar man använda inom skyltindustrion för att applicera vinyl på fönster och dylikt. Du kan ju testa. Men skyll inte på mig om du får vatten ipoden.

Jag har precis fått på mina nu efter lite pillande o lite klippande. Jag är iaf helnöjd Vill inte göra iPoden ännu större än vad den redan är med ngt fodral såsom iSkin m.fl

1
Bevaka tråden