Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Den tar bort mina listor..

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-14 12:41

Om jag gör on-the-go listor i iPoden och sedan kopplar den till datorn så försvinner dom.. Detta händer även om jag har valt "spara lista" i podden. Mycket irriterande!! någon som har någon ide om hur man hindrar iPoden från att ta bort mina egna listor?

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-05-14 20:04
Ursprungligen av Jakob:

Om jag gör on-the-go listor i iPoden och sedan kopplar den till datorn så försvinner dom.. Detta händer även om jag har valt "spara lista" i podden. Mycket irriterande!! någon som har någon ide om hur man hindrar iPoden från att ta bort mina egna listor?

Jo det händer nog för alla skulle jag tro. I alla fall för mig med.
Egentligen gör det väl inget att den "tar bort" spellistan? Den raderas ju inte - utan läggs till som en vanlig spellista med namnet ex. "On-the-Go 1".
Rätta mig om jag har fel.

Samma här..
Den sparas som en vanlig lista i iTunes, men följer inte med tillbaks till splearen igen.
Irriterande.

  • Medlem
  • Höör
  • 2005-05-15 21:24
Ursprungligen av contrefacons:

Samma här..
Den sparas som en vanlig lista i iTunes, men följer inte med tillbaks till splearen igen.
Irriterande.

Men va? Det var skummt... Den följer med i iPoden som en ny spellista för mig i alla fall... :eek:

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-05-16 08:49

Jag tror det hänger ihop med vilken version man har på programvaran i iPoden.

Aha..!
NU fattar jag vad som är fel..
Gå in till "Inställningar" och sedan "iPod", markera själva listan där.. så att den också ska skynkroniseras tillbaka (om du har valt att manuellt välja vilka listor som ska uppdateras).
Problemet löst.

1
Bevaka tråden