Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Överaskad!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-06-22 15:39

Jag gjorde ett batteritest på min iPod mini 2g.. Den klarade av att spela i 25 timmar! Helt sjukt bra. Jag rörde inga knappar och volymen var på 50%.. riktigt bra

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-22 16:41
Ursprungligen av Jakob:

Jag gjorde ett batteritest på min iPod mini 2g.. Den klarade av att spela i 25 timmar! Helt sjukt bra. Jag rörde inga knappar och volymen var på 50%.. riktigt bra

Okej jo det är bra vad står det på apples hemsida att det ska va e de inte runt 18 h lr?

  • Medlem
  • 2005-06-22 20:32
Ursprungligen av mao_z:

Okej jo det är bra vad står det på apples hemsida att det ska va e de inte runt 18 h lr?

jo det står det nog...men jag tycker att man ska sluta säga att ipod har dålig batteritid...25 h är ju grymt bra!!

  • Medlem
  • International user
  • 2005-06-22 22:29
Ursprungligen av Jakob:

jo det står det nog...men jag tycker att man ska sluta säga att ipod har dålig batteritid...25 h är ju grymt bra!!

jo det är väl bra, men tänk på att du inte rörde ett dugg. inte ofta det händer vanligtvis är man lyssnar!

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-23 15:14
Ursprungligen av Wheat:

jo det är väl bra, men tänk på att du inte rörde ett dugg. inte ofta det händer vanligtvis är man lyssnar!

Jo men även på apples bateritest rörde dom ingenting och hade på holdfunktionen och utan ljus eller EQ

  • Medlem
  • International user
  • 2005-06-23 15:56
Ursprungligen av mao_z:

Jo men även på apples bateritest rörde dom ingenting och hade på holdfunktionen och utan ljus eller EQ

Skitsamma vem som testade den... Om en mp3 har 25 timmar batteritid när den testas och 10 när man använder den är det en stor skillnad, lite vilseledande.

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-23 16:08
Ursprungligen av Wheat:

Skitsamma vem som testade den... Om en mp3 har 25 timmar batteritid när den testas och 10 när man använder den är det en stor skillnad, lite vilseledande.

mm det har du rätt i men det är lite konstigt att det kan bli så stor skilnad på två st som har gjort likadana tester men ja tror inte att alla ipod mini skulle få 25 h i batteritid eftersom apple gjorde antagligen inte bara ett test och antog att det är exact så utan testade antagligen flera gånger med olika ipod minis. eller så har dom inte testat över huvud taget utan rnt tekniskt sett borde det vara 18 h men det tror ja inte. men ja skulle bli glad iallafall om min skulle hålla i 25 h

påtal om batteritid, Är det märkbar skillnad på strömförbrukningen om man har EQ:n avständ eller aktiverad?

Kan man spela MYCKET längre utan EQ, eller är det bara finkänsliga som märker det?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-06-23 10:52

Dessutom hade iPoden ganska dålig batteritid tidigare, därav ryktet (eller vad man ska kalla det).

1
Bevaka tråden