Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

dålig support :(

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Igår fick jag min iPod (4g med färgskärm) tillsammans med de tillbehör jag hade beställt (remote + earphones och camera connector). Jag sätter den på laddning och då den har legat i ca 5 timmar så koplar jag den till datorn och lägger över lite musik och när jag koplar in remoten så upptäcker jag att den är glapp! Vad har dom för kvallitetskontroll?

Och för en liten stund sedan så pratade jag med apples kundtjänst och fick reda på att att jag kommer att bli tvungen att själv skicka den till något ställe i Holland och får betala frakten dit själv? Är det så här apple behandlar sina kunder!

Kan man skicka in den med posten eller måste man skicka den med TNT eller något sånt företag?

*/Karl

Gå in på Apples hemsida och fyll i ett kvalitetsbristformulär så skickar dom en låda som du stoppar grunkan i.

[Betala behöver du bara göra om det inte är något fel på enheten.]

Tror du fattade fel vad dom sa...
(eller oxå var det en sommarpraktikant de lånat in från komplett.se )

Ursprungligen av Pär:

Gå in på Apples hemsida och fyll i ett kvalitetsbristformulär så skickar dom en låda som du stoppar grunkan i.

[Betala behöver du bara göra om det inte är något fel på enheten.]

Tror du fattade fel vad dom sa...
(eller oxå var det en sommarpraktikant de lånat in från komplett.se )

vart hittar jag detta formulär?

EDIT: Jag har hittat ett för att skicka en ipod men inte någon om tillbehör...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-07-25 23:34

Det är samma. Man kan välja tillbehör där också.

1
Bevaka tråden