Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

uppgradering av iTunes - biblioteket försvunnet...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

SKA biblioteket försvinna vid uppgradering av iTunes?
Uppgraderade till 4.9 av iTunes igår(laddade ner filen från apple.com och öppnade och körde installationen).
När jag sedan öppnar iTunes är det helt tomt på låtar och jag måste lägga in allt igen. Är detta som det ska vara?
I såna fall är iTunes ett jävla skitprogram!
Finns det nåt sätt att undvika detta?

En annan allmän fråga ang uppdateringar - är det bästa att ladda ner filen och köra den från datorn, eller välja "Kör" redan när man klickar för att få hem filen? Spelar det ingen roll?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-08-17 20:47

Nej, biblioteket ska inte försvinna när du uppgraderar. Jag har uppgraderat flera gånger och inte haft nåt sånt problem, du fick nog en släng av Murphys lag, eller också var det nåt galet i inställningarna i ditt gamla iTunes.

Att ladda ner filen, eller köra den direkt har ingen betydelse. Skillnaden blir bara att kör du direkt så har du ingen installationsfil kvar efter slutförd installation. Smaksak.

Jag har t.o.m. avinstallerat det en gång och sen installerat det igen utan att biblioteket har försvunnit.

Ursprungligen av Reinfallt:

Jag har t.o.m. avinstallerat det en gång och sen installerat det igen utan att biblioteket har försvunnit.

I iTunes mappen i mina dokumet finns det några filer, ligger dessa kvar efter att du har avinstallerat så hittar iTunes dem nästa gång du installersar, och hittar då även musiken (om du inte har flyttat på den)

1
Bevaka tråden