Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vet någon om videoförsäljningen kommer till sverige?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ja, är det någon som vet om itunes även kommer att erbjuda oss möjligheten att ladda ner filmer och musikvideor genom itunes, ser att usa-affären erbjuder både musikvideor och div. filmer.

Själv så kan jag tycka att det låte ganska troligt eftersom man kommer sälja ipoden med video uppspelning i sverige så de måste ju då också erbjuda den möjligheten i sverige...

Men är det någon som har läst någon om detta å kan ge oss som undrar lite mer kött på benen?

MvH
En-Grön-Sak

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-10-13 19:40

Jag skulle också tro att det kommer så småningom, men det kommer kanske att dröja - det tog ju ett tag innan iTMS startade i Sverige öht.

Fatta vad härligt om man skulle kunna ladda ner lost-avsnitten för bara 15kr

  • Medlem
  • 2005-10-13 23:49
Ursprungligen av Zucchini:

Fatta vad härligt om man skulle kunna ladda ner lost-avsnitten för bara 15kr

Om det bara är enstaka avsnitt du vill ha så är det ju sjysst, annars blir det billigare att köpa serien på dvd. Mycket bättre kvalité blir det då också eftersom iTunes videoklipp bara är 320x240.

Inte en chans att man kommer kunna köpa dem innan de visats på TV4.

Ursprungligen av bstark:

Inte en chans att man kommer kunna köpa dem innan de visats på TV4.

nää de varkar inte troligt..

  • Medlem
  • 2005-11-01 19:39
Ursprungligen av bstark:

Inte en chans att man kommer kunna köpa dem innan de visats på TV4.

Om iTunes börjar sälja tv-serier i Sverige så lär säljstarten anpassas till sändningen så att man kan köpa avsnitten dagen efter att de sänts i svensk tv.

Jag hoppas också på svenska tvproduktioner, det är ju också kul..

  • Medlem
  • 2005-11-10 11:29

I USA har man just nu 2 veckors uppehåll i sändningarna av Lost vilket gör att när avsnitt 6 på säsong 2 sänds i USA sänds samma avsnitt dagen eller 2 dagar efter i Sverige. Känns som om man väntar in resten av världen.

Ingen som tror att detta blir tidpunkten för video i svenska ITMS och att vi också kan kolla Lost?

Ursprungligen av FIIZ:

I USA har man just nu 2 veckors uppehåll i sändningarna av Lost vilket gör att när avsnitt 6 på säsong 2 sänds i USA sänds samma avsnitt dagen eller 2 dagar efter i Sverige. Känns som om man väntar in resten av världen.

Ingen som tror att detta blir tidpunkten för video i svenska ITMS och att vi också kan kolla Lost?

varför snackar alla om lost!? oc e ju mycket bättre.. men de sitter jag och lägger in i datorn nu så ja bryr mej ej om itunes!:P

  • Medlem
  • 2005-11-10 15:04
Ursprungligen av wezztar:

varför snackar alla om lost!? oc e ju mycket bättre.. men de sitter jag och lägger in i datorn nu så ja bryr mej ej om itunes!:P

Jag håller med dig. Har själv alla OC avsnitt på min iPod.

Jag tror att de flesta snackar om Lost eftersom det erbjuds att ladda ner på den Amerikanska ITMS.

  • Medlem
  • 2005-11-10 19:07
Ursprungligen av FIIZ:

I USA har man just nu 2 veckors uppehåll i sändningarna av Lost vilket gör att när avsnitt 6 på säsong 2 sänds i USA sänds samma avsnitt dagen eller 2 dagar efter i Sverige. Känns som om man väntar in resten av världen.

Ingen som tror att detta blir tidpunkten för video i svenska ITMS och att vi också kan kolla Lost?

USA har inget uppehåll nu, avsnitt 6 sändes igår, TV4 har däremot uppehåll den här veckan. När TV4 börjar sända Lost igen nästa vecka så ligger de 2 veckor efter USA.

  • Medlem
  • 2005-11-14 20:52

Håller också med OC är mycket bättre. Samma här (med alla avsnitten) har inte följt Lost så mycket andra säsongen.

1
Bevaka tråden