Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Onsdagspub!

Tråden skapades och har fått 87 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-07 12:02

Nä. Där sitter en massa brölande fyllon jämt.

Nu skall du inte vara sån, det är kanske därför David trivs där. Hihi.

/Ola

Ok. jag tar Rimini, Mondo härjar på Viking och Ola intar Hermans.

Ha så kul!

Tycker vi gör David till lags och ses på Rimini för en pizza och en bärs. Vad sägs om det?

Alla välkomna som vanligt!

/Ola

Jag dyker in vid 18-tiden.

Akta er, jag är på uruselt humör!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 14:37

OK, 18.00 på Rimini.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 14:40

Hoho...Rimini...varför inte första rummet på Carmen? Eller Dovas vid på St Eriksgatan.

Ska ju iofs inte ens komma men kände för att retas lite.

Tillägg: ska på spelning ikväll och går förbi just där vid 18.30. Kanske skulle chocka och titta in. Vi får se.

Edit: stavning och lite mer text

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 14:43

Jag säger samma sak. Rimini är Söders värsta fyllohak, men herr Molarin envisas ju... Han måste ju äta pizza med döda djur på.

Fyllehak + arg David + näsvis Mondo, blir nog en kul kväll! Hihi, jag tänker minsann ha roligt i alla fall!

Vi ses!

/Ola

Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Han måste ju äta pizza med döda djur på.

Ja, så många sorter som möjligt. Både däggdjur, fågel och små ryggradslösa rosa varelser från havet...

Döda djur är något av det trevligaste jag vet, faktiskt. Ganska sjukt. Äta andra... Haha!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 15:18

Det blir nog trevligt det här!

Vi får se det som ett sociologiskt experiment där vi är äventyrare i den mänskliga misären på Söder.

Äh, det blir nog bra.

Citat:

Skrevs ursprungligen av mondo65
Äh, det blir nog bra.

Kan vi inte bestämma det? Jag behöver det. Lite "bra" och "trevligt" skulle balansera upp min dag litegrann.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 15:33

Vi kör på det! Och om det luktar gammal fyllgubbekalsong på Rimini sticker vi till ett mer anständigt ställe, OK?

Ja, gamla kalsonger är tillochmed (ska man skriva ihop det?) värre än veggokäk.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 15:43

Är inte vegetarian själv men älskar vegetarisk mat. Jag har testat att leva på vegetariskt käk, och det går alldeles utmärkt. Man blir piggare och mindre däst.

Gah. Det ligger ett jobb i mina maskiner som är färdigt vid 18.15 ungefär. Jag skyndar mig så mycket det går...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-08 17:45

'Kej, vi ses 18.15 eller 18.20 då.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 01:36

Söp mig full på gratis efterspelningssprit istället. Hade ni kul?

  • Oregistrerad
  • 2003-05-09 09:11

Verkar som dom blev attackade av arga alkisar trots allt, annars hade dom skrivit nagot vid det har laget

RIP Mondo and David

Ey! Vad är det för rykten ni sprider? Vi har inte riktigt vaknat än, bara...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-09 10:11

Bilder?

Heh! Bilder? Vi hade fullt upp med att hålla koll på ett gäng gymnasietjejer...

Davids val av restaurang visade sig vara ett lyckokast. Just den kvällen var en hel gymnasieklass från Göteborg där så det var trevligt. Roligt att studera hur de betedde sig med den coola klicken på ena hörnet av bordet och nördarna på ett annat och så vidare. Skojigt. Sedan blev det eftersläckning på Akkurat och djuuuupa diskussioner. Mycket rolig kväll! Tack Mondo och David!

/Ola

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-18 19:58

Nå, jag har öppnat en egen krog på Medborgarplatsen.

Vi kan väl testa den någon gång?

Låter skoj, jag hänger på.

När?

/Ola

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-20 13:11

Vad sägs om i morgon? Vi kan antingen testa stället ovan, men vad sägs om Hermans? Bättre utsikt och god, god mat!

I morgon är 99mac inbjudna till inLife men du hade kanske tänkt att gå dit efter?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-05-20 13:46

*HUPP!*

Det hade jag missat! Vilken tid?

Bevaka tråden