Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa butiken för tillbehör i Sthlm?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-11-20 08:52

Har dålig koll på vilka butiker som egentligen finns i stan där man kan handla mac-tillbehör över disk.

(Just nu är jag ute efter en blåtandsadapter – behöver den senast i morgon.)

Någon som har några tips?

/Pierre

Ring InWarehouse och hämtaen stund efter på deras lager i Solna. Brukar fungera ypperligt. Dessutom har du allt på webben inkl. lagerstatus.

  • Oregistrerad
  • 2002-11-20 09:45
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: David Molarin:
Ring InWarehouse och hämtaen stund efter på deras lager i Solna. Brukar fungera ypperligt. Dessutom har du allt på webben inkl. lagerstatus.

Tack! Verkar funka skitbra.

(Men finns det verkligen ingen "vanlig" butik?)

/Pierre

Inte med det utbudet.

Om det inte är mac-specifika grejer kan man ju pröva Mycom (på PUB) eller Sekvencia. DHS på Hornsgatan kan ta hem Mac-prylar.

Edit: LanMaster på Erstagatan har ett pyttelitet tillbehörssortiment tror jag, kan vara värt att prova.

[ 20 November 2002, 10:59: Meddelandet ändrat av: David Molarin ]

Mycom + APPLE sant

Ursprungligen av David Molarin:

Inte med det utbudet.

Om det inte är mac-specifika grejer kan man ju pröva Mycom (på PUB) eller Sekvencia. DHS på Hornsgatan kan ta hem Mac-prylar.

Edit: LanMaster på Erstagatan har ett pyttelitet tillbehörssortiment tror jag, kan vara värt att prova.

[ 20 November 2002, 10:59: Meddelandet ändrat av: David Molarin ]

OBS!!! MYCON säljer MAC!!!!! numera. BILLIGA
alf

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-03 12:47
Ursprungligen av David Molarin:

Inte med det utbudet.

Om det inte är mac-specifika grejer kan man ju pröva Mycom (på PUB) eller Sekvencia. DHS på Hornsgatan kan ta hem Mac-prylar.

Edit: LanMaster på Erstagatan har ett pyttelitet tillbehörssortiment tror jag, kan vara värt att prova.

[ 20 November 2002, 10:59: Meddelandet ändrat av: David Molarin ]

Jag har mycket bra erfarenheter av MyCom, de flesta säljare är extremt kunniga och det har aldrig varit problem att lämna tillbaka saker osv. Enda nackdelen nu är att de blivit så populära att det ofta kan vara en halvtimmes kö om man kommer dit efter fem.

/Kale

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-11-20 11:39

Datadistribution vid Medborgarplatsen (som egentligen borde heta Södra bantorget...) kanske måhända säljer grejor om man ber dem snällt. Snygg Apple Center-logga med ett svart äpple har de också, och den vätter rakt mot saluhallen! (Ska ta en bild på den senare.)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-07-01 21:39

Macoteket Store, Birger Jarlsgatan 37
InLife, Sveavägen 37

  • Medlem
  • 2004-07-01 22:11

För att inte glömma att även Onoff, Siba, Åhléns och de andra har grejer som kan funka. Och naturligtvis Clas Ohlson!

Webhallen på Adolf Fredriks Kyrkogata säljer en del Mac-saker (t.ex. iPod och spel). De har också ett ganska bra utbud av det mesta innom data.

  • Medlem
  • 2004-07-09 08:25

Webhallen har en väldigt bra usb bluetooth som dessutom till ett väldigt bra pris. http://www.webhallen.com/prod.php?id=12869

1
Bevaka tråden