Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka nätaffärer har fodral?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag blir alldeles snurrig av att läsa alla trådar om fodral. Jag har tittat runt en jäkla massa men ännu inte hittat något som verkar jättebra.
Har främst hittat fodral på eBay men där brukar det ju ta lite tid med leveranser eftersom de flesta skickas från USA.

Tänkte därför kolla vilka nätaffärer som säljer fodral till Nanon?
De jag vet är:
- iStuff.se
- Apple.se
- inWarehouse.se

Jag är på jakt efter ett fodral som man kan ha för att hänga runt halsen, vill alltså inte ha något plastfilms-skydd. Men de fodral som dessa affärer säljer tycker jag helt enkelt inte ser bra ut.

Tack på förhand!

Ursprungligen av oskarrr:

Jag blir alldeles snurrig av att läsa alla trådar om fodral. Jag har tittat runt en jäkla massa men ännu inte hittat något som verkar jättebra.
Har främst hittat fodral på eBay men där brukar det ju ta lite tid med leveranser eftersom de flesta skickas från USA.

iStyles har ett bra sortiment till olika modeller.
kanske inte just sånt du söker, men är man händig så kan man lyckas få till det att hänga runt halsen. Samma gäller här ang. leveransen, tar lite längre tid än svenska nätbutiker.

Vill man lägga ner runt 500spänn så hade ja köpt de Snoddförsedda hörlurarna från applestore och sen ett fodral till det.

(Denna frågan hade passat utmärkt i en redan skapad tråd)

  • Medlem
  • 2005-11-22 16:38

iStuff Har själv ett zCover grymt nöjd.
Macoteket Om du vill ha priserna inkl. moms: Gå in på inställningar i den högra spalten
Macademic

Kjell och Company

1
Bevaka tråden