Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inget ljud?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena, long time no see!

Anledningen till att jag skriver är att ljudet på min vänstra original hörlur har slutat fungera. Jaja, det går på garantin. Bara att skicka in till ipod? Nej nej, självklart så är det själva ipoden det är fel på. Hörlurarna fungerar alldeles utmärkt till datorn och stereon.
Vad kan det då vara för fel? Den vänstra hörluren fungerar alltså inte i min ipod mini, dock så fungerar den högra. :S
Vad ska jag göra nu? Vet inte riktigt hur det går till när den är trasig.

PS. Det är alltså en Ipod Mini jag har.

Jag skulle verkligen behöva hjälp, ska jag skicka iväg hela spelaren? :S

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-12-08 12:03

Det känns ju som om det är nåt knas med uttaget, antingen glapp (det borde du höra när du sätter i kontakten om du har lurarna på dig) eller också ingen kontakt alls. I vilket fall så borde du nog ringa supporten (om du har garanti kvar).

Lite missnöjd med responsen faktist. Men nu har jag trots allt fixat det.
Lämnade in den på Inlife (sveavägen) som i sin tur skickade iväg den till apple. Så den kommer lagom till julafton!

"Felbeskrivning
Glapp i audio utgången"

Det var väl bra..

Det verkar som att arbetarna på apple inte får mycket ledighet. Tydligen jobbar de helgdagar.
Om jag inte minns helt fel så lämnade jag in den i onsdags, och igår kväll fick jag ett mejl om att den var klar att hämta. Det skulle egentligen ta 5-7 arbetsdagar.
Jag lämnade alltså in den sent på onsdag så de har gått 2,5 arbetsdagar!
Kan inte klaga.

Måste skriva en gång till om hur nöjd jag är.
Trodde att jag skulle få tillbaka en lite sliten, smått kantstöt. Men jag fick en helt ny!

1
Bevaka tråden