Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Regionala aktiviteter - Växjö

Tråden skapades och har fått 44 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
Isåfall skulle vi kunna samåka. detta sagt med viss reservation eftersom min planering hela tiden vägrar att sätta sig ordentligt

Visst De kan vi, frågan är ifall man ska åka tillbaka på natten eller ifall man ska sova över någonstans.

jag kan säkerligen få med en annan macnisse från nässjö oxå :rolleyes:

Hur laddas det inför WWDC i Växjö då?

Idag hade varit guldläge för en Macpub, förutsatt att det var torsdag/fredag/semester

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-07-10 00:47

Jag flyttar den 27:e... vore ju najs att ha macpub innan det??

  • Medlem
  • International user
  • 2003-07-10 06:36
Citat:

Båten är nu mera skrikigt och darnt, alla gymnasiekids går dit sedan "Bolaget" stängde... Lagerlunden jämnades med marken bara för någon månad sedan, de bygger ett nytt ställe där.... Den irländska puben O´ceafs (stavning?) är nu mera Engelskt och heter Bishops Arms (spiran är förövrigt i fel hand på logan) det sistnämnda tycker jag är riktigt mysigt och relativt lugnt. Jag rekomenderar detta..

Håller med om båten men inte om Bishops Arms. Bishop Arms är numera nästan det enda stället där dem släpper in nazisterna som drar runt i gäng om helgerna och misshandlar ensamma ungdommar, så där sätter iallafall inte jag min fot, likadant med Sport's (fast dem ska vara portade därifrån). SYND ATT LOKAL STÄNGDE, ESSE!?, detta får du fixa .
Måste väll finnas fler ställen att ta vägen på?

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-07-10 13:17
Citat:

Skrevs ursprungligen av lionfromzion
Håller med om båten men inte om Bishops Arms. Bishop Arms är numera nästan det enda stället där dem släpper in nazisterna som drar runt i gäng om helgerna och misshandlar ensamma ungdommar, så där sätter iallafall inte jag min fot, likadant med Sport's (fast dem ska vara portade därifrån). SYND ATT LOKAL STÄNGDE, ESSE!?, detta får du fixa .
Måste väll finnas fler ställen att ta vägen på?

Hehe, 99mac, mot nazisterna vore något va?

mvh
/P

Citat:

Skrevs ursprungligen av Peter Esse
Jag flyttar den 27:e... vore ju najs att ha macpub innan det??

Det tycker jag obsalut...

Jag bor numera i Ljungby, kommer gärna in till Växjö för en MacPub. *hint*

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-08-18 17:26
Ursprungligen av Andersson:

Jag bor numera i Ljungby, kommer gärna in till Växjö för en MacPub. *hint*

Nu tycker jag lite synd om dig... en stor del av mina forna flickvänner i yngre dagar bodde i Ljungby. Fast det är kanske lite mindre håla numera? Varför flyttar man dit?

Här är en till från Växjö, by the way.
Blev det nånsin nån Macpub i stan eller är det fortfarande på idéstadiet?

Ursprungligen av iggy:

Nu tycker jag lite synd om dig... en stor del av mina forna flickvänner i yngre dagar bodde i Ljungby. Fast det är kanske lite mindre håla numera? Varför flyttar man dit?

För att man är uppväxt där och tröttnade på det nerknarkade Värnamo?

Flickorna är fortfarande fina.

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-08-19 17:17
Ursprungligen av Andersson:

För att man är uppväxt där och tröttnade på det nerknarkade Värnamo?

Flickorna är fortfarande fina.

Hahaha jag har visserligen bara passerat genom Värnamo typ 2 ggr typ så jag vet föga om knarket där )

(Är uppvuxen i Älmhult f ö).

  • Medlem
  • Orranäs
  • 2004-08-19 17:25

Min hustru kommer från Ljungby!

  • Medlem
  • Älmhult
  • 2004-08-19 17:27
Ursprungligen av Tobbe Hj:

Min hustru kommer från Ljungby!

Är hon född som du ca 1956 så lär jag ju inte veta vem hon är och hon har absolut inte varit någon av de stackars flickvänner fr den byn jag haft

Ursprungligen av Tobbe Hj:

Min hustru kommer från Ljungby!

Då vet du vad jag menar

  • Medlem
  • International user
  • 2004-10-11 19:38

Bostad sökes.

Hejsan, söker en bostad omgående. Främst 1 rummare.

Jag är; rökfri, 22år gammal, hane, macfantast, student.
Jobbar dessutom extra inom skola och barnomsorgen (i växjö kommun dvs) som servicebiträde.

Skicka Pm så snackar vi vidare.

//Linus

Bevaka tråden