Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Oflexibla Menyer

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har läst runt ganska mycket här på forumet nu men inte riktigt hittat nåt svar på det här.

Är menyerna i iPoden väldigt oflexibla?
Det tycks t ex inte gå att lägga till flera undermenyer i "Filmer".

Att det är sjujäkla krångligt att få in TV-Serier under just TV-Serier har jag förstått (varför det är på det viset förstår jag dock inte), så jag tänkte mig att helt enkelt skapa en egen meny för varje serie under "Filmer", men det funkar alltså inte?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2006-06-14 13:11

Jag har olika spellistor med mina filmer, "Långfilmer", "TV-Serier" och "Övrigt".

De spellistor som innehåller filmer hamnar automatiskt under Filmer -> Spellistor -> xxxxx

Spellistor kan man ha hur många som helst, t.ex. en då för varje TV-Serie, så jag tycker inte att det är speciellt oflexibla menyer.

Oki, så det är alltså spellistor som man skapar i iTunes? på samma vis som med musiken.

Det är inte oflexibelt när man väl lärt sig hur man ska göra kanske, men det hade känts bra om jag kunnat gå in direkt i iPoden från windows och radera och skapa mappar så som jag vill ha dom.

1
Bevaka tråden