Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

CDON-musik till iTunes...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Köpte en låt från CDON häromdagen, men när jag skulle importera låten till iTunes så går det självklart inte att konvertera då den är skyddad. Någon som vet hur jag ska göra? För har jag köpt låten vill jag ju självklart kunna spela den, både i iTunes och min iPod...
/SubClip

Citat:

Kan jag använda Mac/iPod?
Mac, iPod och iTunes har inte stöd för DRM-säkrade WMA-filer, vilket är det vanligaste formatet på marknaden och som vi erbjuder. (för över musik till iPod)
Om du har Mac och väljer att handla hos oss måste du kontrollera för varje fil att den är i MP3-format. Det finns ingen ångerrätt för downloads, och vi kan inte kreditera felköp.

Citerat från http://www.cdon.com/shop.phtml?nav_genre=11226&showlist=&display_type=#quickguide_apple (frågor och svarsida)..
Vet inte om det finns något program som gör om skyddade wmafiler. Finns säkert någon annan på forumet som vet, bara att hoppas på ett svar

Lycka till!

Ajdå, det där missade jag... Nåja, tack för svaret!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-07-21 12:03

Du får nog ta omvägen att bränna ner låtarna på en skiva och sedan rippa dem på nytt.

1
Bevaka tråden