Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem me nano batteri/skrammel

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Haj har problem med två saker den ena är batteriet som efter en hel laddning går ner på halva och ibland röda efter en timme, Har ingen EQ på. Eller belysning på i mer än 2 sik spelar inga spel eller byter låtar och spelar inte högt eller har några feta lurar.

Sen är det så om man skakar lite på den så låter det som om sakerna inne i spelaren inte sitter fast utan den slår mot skalet om ni förstår...

Kommer jag att få problem att få det fixat eller tror ni att det blir tjafs när jag ringer butiken Macforum GBG. och ja det är garanti kvar den är drygt två månader gammal.

Tack för lite tankar och råd...

  • Medlem
  • 2006-08-07 22:56

att den skrammlar ska du nog inte oroa dig över. Hold knappen samt Klickhjulet är det som sitter löst på Nanon och kan låta lite då du skakar den.

vad laddar du den med?
säker på att din dator har Usb 2?
provat med en så kallad Vanlig ström adapter eller annan dator?

Mvh

USB 2 är det och ström adapter har jag också prövat och samma sak där mätaren går ner på rött lika fort ska låta den köra och se hur länge den orkar på en full laddning.

  • Medlem
  • 2006-08-08 18:42

låter ju onekligen skumt. En nano är fulladdad på 3 timmar och ska väl i snitt hålla iaf 8-12 timmar (beroende på användandet) skulle du ha ytterligare problem med det så säger jag: lämna in.

Mvh

1
Bevaka tråden