Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Wow kolla detta!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kolla denna länken, apple verkar ha nått kul på gång!

Apple files patent for multi-function handheld device

Sen en fråga me tanke på att om något sånt här kommer på tisdag så vet jag inte om jag kommer beställa en video, men iaf e de dumt att beställa en från USA me tanke på att de är billigare där, me tanke på frakt o o tull o så?

  • Oregistrerad
  • 2006-09-07 21:44

Riktigt nice, läste om något liknande för ungefär ett halvår sedan. Fast då bara om att det var om tryckkänsliga iPod skärmar. Smart att använda till så många olika prylar. Som en PDA, fast bättre.

ja nu e de bara frågan om de kommer släppa någon ny typ av ipod på tisdag eller om vi får vänta, men va tyx ska jag köpa en från usa om dom nt släpper en ny, jag har inte så många pengar och vill spara så mycket så möjligt, jag har nämligen hittat en video 60gb för ca 2600kr

Ursprungligen av TheGooch:

ja nu e de bara frågan om de kommer släppa någon ny typ av ipod på tisdag eller om vi får vänta, men va tyx ska jag köpa en från usa om dom nt släpper en ny, jag har inte så många pengar och vill spara så mycket så möjligt, jag har nämligen hittat en video 60gb för ca 2600kr

Alltså, känner du till den här delen av forumet?:
http://www.99pod.se/att-koepa-ipod/

Det verkar vara den du bör diskutera iPod-köp i.

sorry jag e ny på forumet och dessutom ny på forum överhuvudtaget, men tack för hjälpen

1
Bevaka tråden