Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inga spellistor, tredje iPoden i rad!!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att för andra gången fått min ipod utbytt (dock pga ett annat fel) så är samma fel kvar med min iPod och ingen verkar ha hört talas om det innan!

Problemet är helt enkelt det att inga spellistor existerar överhuvudtaget! Trodde att det var min dator hemma det var fel på eftersom den hela tiden ställer om systemtiden, därför tog jag med mig ipoden till en kompis och lade in all min musik direkt från hans dator när jag fick tillbaka min nya spelare.

Precis samma sak hände! När man startar spelaren så finns bara "on the go" under spellistor. I iTunes existerar listorna med högsta betyg och senast tillagda men oavsett vad man gör så finns inga låtar på dem!

Min första iPod funkade i ca 9 månader, sedan var spellistorna bara borta en dag efter en uppdatering.

Har pratat med en kille på apples kundservice och han hade ingen aning om vad som kunde vara fel.

Vad ska man ta sig till?
Vet inte var jag ska vända mig och jag använder högsta betyg mest när det gäller att sortera musik!

Tacksam för hjälp!!!

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-09-23 12:51

Du har inte stängt av autosynkningen då?

Ursprungligen av Spyder:

Du har inte stängt av autosynkningen då?

Autosyncen från biblioteket? Det har jag aldrig använt mig av faktiskt, tycker det är onödigt stressande på något sätt. Innan har det dock fungerat hur bra som helst med att köra manuellt, det ska väl inte påverka spellistorna?

Om du då kör manuell hantering så måste du ju lägga över spellistorna manuellt.

1
Bevaka tråden