Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inga albumomslag i ipoden

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

har ett problem..
jag har ett albumomslag till varenda låt i min ipod men de visas aldrig i ipoden bara i itunes o har kryssat i visa bildmaterial på denna ipoden.. men de blir ingen skillnad har ingen aning om va ja ska göra trist att albumomslagen inte visas i ipoden bara i itunes.. ingen som vet vad detta beror på elr har liknade problem?

Har du synkat om podden efter att du lagt till omslagen?

Jag har samma problem! Men jag har manuell överföring.

för mig så syns bara vissa av omslagen på ipoden, men alla i itunes, har testat att ta bort och göra ny men funkar inte! Det är just vissa låtar. Till exempel, jag markerar alla i Album 1, alla 12 låtarna. Sätter en bild till alla, alla har en bild i iTunes. På iPoden sen har endast låt 2-11 bild, och detta händer även av ett helt band/album ibland!

Ursprungligen av joakim123123:

för mig så syns bara vissa av omslagen på ipoden, men alla i itunes, har testat att ta bort och göra ny men funkar inte! Det är just vissa låtar. Till exempel, jag markerar alla i Album 1, alla 12 låtarna. Sätter en bild till alla, alla har en bild i iTunes. På iPoden sen har endast låt 2-11 bild, och detta händer även av ett helt band/album ibland!

liksom va kan de bero på ? ingen av alkla tusentals människor i detta forum som veT?

har precis samma problem...

men tidigare så har ja sett precis alla o ja jag har synkat men fattar inte varföär detta hänt kan det bero på nya itunes:O?

Hur hämtade du bilden från början? Med iTunes inbyggda funktion?

Ursprungligen av petern:

Hur hämtade du bilden från början? Med iTunes inbyggda funktion?

jah o efter de så visadesinte dom mer :/ .. men när ja lägger i nya låtar med albumomslag ffårn itunes nu så visas de men inte de ja tidigare gjort..

  • Medlem
  • 2006-10-10 19:36

Vad har du för slags Ipod?

Ursprungligen av rhcp:

Vad har du för slags Ipod?

förra årets ipodvideo..

nå?:(

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-10-12 20:56

Man lägger FÖRST in omslaget till låten inne i iTunes bibloteket (inte i ipoden). Sen skickar du över låten Låte udda bugg, men det är så man "fixar" det

1
Bevaka tråden