Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod G6 rykte..

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

M3 - Digital World. Störst i Sverige på nya heta produkter - En del av IDG

"En ”extremt välinformerad chef” (inom Apple då får man väl förmoda) säger enligt Gizmodo till Trusted Reviews att den sjätte generationens Ipod kommer i december och kommer att stödja 480p i upplösning. Hela framsidan är en pekskärm och i widescreen dessutom."

Nej, december är för tätt inpå nuvarande.

Vann precis på oddset och är sugen på en iPod Video. När updaterades iPod senast?

Ursprungligen av afropojken:

Vann precis på oddset och är sugen på en iPod Video. [B]När updaterades iPod senast?

[/B]

http://www.99pod.se/nyheter/56585-hela-ipod-serien-uppfraeschad.html

Ursprungligen av afropojken:

Vann precis på oddset och är sugen på en iPod Video. När updaterades iPod senast?

Den uppdaterades för ungefär en månad sedan, eller var det mindre? Något sådant åtminstone.

tack tack

Personlig tror jag du med lugn kan köpa en G5 utan att oroa dig för G6.

På ett sätt skulle det kännas lite tråkigt om hela famsidan på G6 är en widescreen skärm. Känns som om iPod-känslan försvinner då. Skulle hellre vilja se en tunnare ipod video med bättre batteritid och tillverkad i ett reptåligare material.

Ursprungligen av PizzaLennart:

På ett sätt skulle det kännas lite tråkigt om hela famsidan på G6 är en widescreen skärm. Känns som om iPod-känslan försvinner då. Skulle hellre vilja se en tunnare ipod video med bättre batteritid och tillverkad i ett reptåligare material.

Behåll den gamla om du vill ha kvar iPod-känslan.
Jag tror den blir mäktigt snygg.
Tunnare? Vad skulle det ge egentligen? Det är inte tjockleken som stör, i sådana fall bredd och höjd. Och då är det väl bara att köpa nano.
Jag tror de kommer släppa nanos med större och större kapacietet för dem som stör sig på storleken och utveckla videon.

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-10-29 01:53

aja men som det stod i texten: bara ett rykte..

1
Bevaka tråden