Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Guide: Kolsyrat vatten är coolt

Tråden skapades och har fått 37 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Rytterfalk:

Kul! Då får man äntligen se någon annans bilder! Yeah! Kör hårt!

Jag ska, vill bara lära mig kameran först innan jag ger mig in på något så här pass avancerat. Det är min första spegelreflexkamera, så jag har en del att gå igenom innan jag kommer att känna mig redo.

Jag har dock övertalat en kompis att vara med, så det kommer antagligen att bli hyfsat snart, men inte de närmaste 7 dagarna.

Men jag är rätt peppad

  • Medlem
  • Neverland
  • 2007-07-14 00:33
Ursprungligen av staed:

Jag ska, vill bara lära mig kameran först innan jag ger mig in på något så här pass avancerat. Det är min första spegelreflexkamera, så jag har en del att gå igenom innan jag kommer att känna mig redo.

Jag har dock övertalat en kompis att vara med, så det kommer antagligen att bli hyfsat snart, men inte de närmaste 7 dagarna.

Men jag är rätt peppad

Säg åt honom att hålla andan ordentligt.

Ursprungligen av filuren:

Säg åt honom att hålla andan ordentligt.

Haha, japp! Måste nog skaffa ett stort, genomskinligt badkar också

Åk till kolmården och fyll delfintanken! där finns det väl glasfönster att titta igenom!

En smart sak kan vara att flytta delfinerna innan! Då det verkar som att dom inte klarar lite bubblor!

visa LITE urskillning när ni citerar tidigare inlägg för tusan bövlar !
3 Feta bilder, Rytterfalks text och så EN RAD "vad snyggt" .... *suck*

Rytterfalk, jag skall prova. Frun har en bra vas och sedan skall bara fantasin "ta sig" på vad man skall släppa ner i bubblet ...

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2007-07-16 20:49

Mycket trevliga bilder måste jag säga, men jag skulle gärna vilja se citronen i lite skarpare gul, den känns aningen matt nu

Jag kollade in på din blog också, Rytterfalk, du har en hel del fina bilder där.

Mycket tjusigt, blir sugen på att testa men ser det inte hända närmaste tiden.

Till herr seniormoderator: Kanonide och kul tråd, men klibbig?!? Allvarligt?

Ursprungligen av tvamvarg:

Till herr seniormoderator: Kanonide och kul tråd, men klibbig?!? Allvarligt?

Har även tidigare klippat ambitiösa trådar i någon vecka för att ge dem uppmärksamhet, och det har andra uppskattat. Men jag kanske ska sluta med det?

I vilket fall är tiden ute nu, och jag avklippade den innan jag såg ditt inlägg.

Bevaka tråden